Bylegene Moss

Prinsens gate 2 1530 Moss

Siste vurderinger av behandlere ved Bylegene Moss

Fantastisk lege !!

Lege: Irina Valasach Gåserud Skrevet

Hun er den mest omsorgs og forståelses fulle jeg har møtt ! Fantastisk oppfølging . Virkelig en hjelpene hånd når helsen svikter . Aldri vanskelig å få tak i og nydlige kontor damer . Lytter , sitter ikke å ser på dataen ) Får rikelig informasjon om sykdommen . Tar hånd om familien og jobber tett med spesiallister ( rikshospitalet ) En lege jeg er overlykkelig for at jeg har , når jeg først har en alvorlig diagnose .

Mistet min tillit

Lege: Irina Valasach Gåserud Skrevet

Denne legen mistet min tillit for 3 år siden, hun nektet å skrive sykemelding og ville sende meg på jobb med nakkesmerter, svelge problemer samt lammelse i venstre del av ansiktet (Bells lammelse)

Tar en på alvor

Lege: Irina Valasach Gåserud Skrevet

Veldig fornøyd med Irina, Ingen språkproblemer. Føler at hun er den første fastlegen som virkelig tar seg tid! Helt uenig med forrige vurdering!!

Hva skal man si?

Lege: Irina Valasach Gåserud Skrevet

Hadde henne en liten stund som fastlege, men språkproblemer gjorde at jeg byttet til en ny. Grunnen til at jeg byttet, var at jeg rakk aldri å ta opp med legen mine behov fordi legen til stadighet så på klokka og om jeg var ferdig med mitt eller ikke, var det rett ut etter 15 min.
Språket er det største problemet, siden jeg snakker østlansdialekt og hun som lege er i fra Polen forstod hun ikke omtrent hva jeg sa til henne så mesteparten av tiden gikk med til å forklare legen med skje hvorfor jeg var der.
Jeg er av den oppfatning, at en lege SKAL kunne håndtere norsk 100% både muntlig og skriftlig.
Helsa til en pasient skal bli forstått av legen, og så lenge jeg følte meg til bry der, så ble det nok for meg.
Følte rett og slett at jeg ikke fikk igjennom ting jeg trengte å ta tak i.