Bylegene Moss

Prinsens gate 2 1530 Moss

Siste vurderinger av behandlere ved Bylegene Moss

Venting og atter venting

Lege: Janicke Kjærnes Kristensen Skrevet

Denne legen har ikke respekt for andres tid. To ganger har jeg opplevd å ha måttet avstå fra legetime pga. at ventingen har gått over 40 minutter.
Dette kombinert med vanskeligheter med å oppnå kontakt gjør at jeg fraråder andre å bruke legen.

Svært lite imøtekommende

Lege: Anne Berit Pettersen Skrevet

Dessverre setter hennes sekretær med sine sure kommentarer og lite arbeidlyst standarden for resten av opplevelsen.
Dr Pettersen viser irritasjon og missnøye om jeg som pasient spør hvordan jeg skal gå fram til videre henvisninger.
" Jeg er bare lege, det får du da finne ut selv" er standar hos denne legen.

Lege som bryr seg om pasientene sine.

Lege: Anne Berit Pettersen Skrevet

Jeg har gått til dr. Pettersen i noen år nå. Hun er den mest omtenksomme legen jeg har vært borti. Ja, hun har mye å gjøre, men det er jo også fordi hun jobber svært mye og har lite fri. Jeg har aldri fått nei, vi fikk fortsatt komme da vi hadde en annen fastlege som vi ikke var komfortable med å gå til. Anne Berit tar seg tid til pasientene, og man må ofte vente litt. Men det syns jeg er greit. De som trenger det får komme inn på rappen. Kan man ikke vente når man ikke er hastepasient så får man en ny time.

Dyktig, men for mange pasienter?

Lege: Anne Berit Pettersen Skrevet

Hadde dr. Pettersen som fastlege i mange år. Opplevde henne som svært dyktig, lyttende og forståelsesfull. Hun fant løsninger eller henviste meg videre. Min oppfatning er at hun kanskje har for mange pasienter på listen sin og at oppfølgingen blir deretter.

Flink lege

Lege: Irina Valasach Gåserud Skrevet

Jeg har hatt henne som lege en del år nå, hun er veldig hyggelig, lytter og forstår. Jeg har ikke følt at jeg har noen språkproblemer med henne. Jeg får alltid time raskt og kontordamene er hyggelige og serviceinnstillte.
Kan ikke huske at jeg har sittet å ventet mer enn et kvarter over tiden på timen min, da har iryna også kommet ut til meg på venterommet selv og beklaget.
Jeg kan annbefale henne.