Bylegene Moss

Prinsens gate 2 1530 Moss

Siste vurderinger av behandlere ved Bylegene Moss

En trygg og flink lege!

Lege: Janicke Kjærnes Kristensen Skrevet

Janicke Kjærnes Kristensen er en meget god lytter, hun er behagelig og flink i jobben sin. Dersom hun er i tvil om en diagnose er hun rask til å sende pasienten videre til spesialist. Jeg føler meg trygg og i varetatt. Veldig glad for at det ble henne som tok over etter Nitter.

Min Heltinne !

Lege: Irina Valasach Gåserud Skrevet

Når man blir alvorlig syk trenger man en god lege ved sin side . Jeg ble alvorlig syk i 2010 og hun har stått støtt ved min side hele veien . Funnet løsninger , henvist , støttet og lyttet . Jeg kan med hånden på hjerte si at min vei hadde vært mye tyngre uten Dr. Gåserud . Kontordamene er også helt fantastiske , aldri noe problem . Blitt noe ventetid etter at listene har fylt seg opp med pasienter , men sånn er det nok bare .

En lege som tar deg på alvor!

Lege: Irina Valasach Gåserud Skrevet

Irina Gåserud er en fantastisk flink lege. Det siste året har jeg vært svært syk, og hun har henvist meg i alle retninger uten å nøle, slik at jeg har fått en diagnose raskere enn det som er vanlig for den diagnosen jeg har. Hun er forståelsesfull og følger deg godt opp. Dersom du trenger å snakke med legen over telefon eller har spørsmål, så ringer hun deg så fort hun har ledig tid. Hun er den beste legen jeg har hatt og jeg kan varmt anbefale henne til andre!

Ok

Lege: Anne Berit Pettersen Skrevet

Ikke den beste legen,men heller ikke det værste.
Dårlig på oppfølging og henvise videre.
Sier ofte:Det søker vi om,eller tar vi neste gang som blir til neste gang..
Ene sækreteren er ikke grei,sure kommentarer,ufin og bør heller begynne å gjøre det ho er der for.
Har byttet lege.

lett å prate med, men vanskelig å nå

Lege: Janicke Kjærnes Kristensen Skrevet

hadde brukt Nitter i mange år, men da han ga seg p.gr av alder, "overtok" denne legen meg. var fornøyd med henne den første tiden. Hun er meget hyggelig og lett å prate med, men det er ikke det jeg oppsøker legen for. Jeg føler nå at jeg ikke får hjelp til det jeg sliter med. Er ikke flink til å sende meg videre til spesialister. Jeg må selv foreslå dette. Nå er nok jeg en vanskelig pasient, med mange plager, og har derfor ekstra behov for en lege som følger meg opp. Dette mener jeg at jeg ikke får her.....((