Randaberg Medisinske Senter AS

Randabergveien 300 4070 Randaberg

Siste vurderinger av behandlere ved Randaberg Medisinske Senter AS

Forståelsesfull og dyktig!

Lege: Thomas Helvig Skrevet

Han er den eneste legen av mange jeg har hatt som forstår seg på psykiske problemer og kjemper for ens sak. Er i tillegg veldig flink til å samarbeide med egne kollegaer, skole, NAV og terapeuter (alle instanser som er i ens liv).
Jeg reiser med glede med kollektiv fra Sandnes til Randaberg for denne legen.
Ekstremt forståelsesfull, godt humør og kjemper på for å komme til roten av problemet - både for psykiske og fysiske ting. Veldig flink til å tilpasse for ens behov også.
Dette er en lege jeg vil beholde så lenge som mulig.

Anbefales STERKT !!!

LGBT vennlig.

Den perfekte fastlegen

Lege: Einar Skeivik Skrevet

Einar Skeivik er særs kunnskapsrik, han er venleg, har godt humør og kan både lytta og forklara. Kort sagt så stolar eg hundre prosent på han. Den perfekte legen

Empatisk og tillitsvekkende

Lege: Håvar Asbjørn Aurstad Skrevet

Tar meg på alvor, sender meg videre til andre spesialister ved behov. God oppfølging under sykmelding og etter operasjoner. Har humor og forklarer på god måte. Noen få ganger har han det litt travelt. Vært min fastlege siden 2015 - bytter ikke frivillig.

Dømmende og hovmodig.

Lege: Einar Skeivik Skrevet

Ikke kom inn med hettegenser og lue, da blir du sett ned på og dratt under kammen med alle hans tidligere dårlige erfaringer med mennesker som sliter med rus.

Trygg og kunnskapsrik lege

Lege: Thomas Helvig Skrevet

Har han som fastlege i flere år nå og er like fornøyd hver gang. Gir seg ikke før han få løse problemet, enten å finne ut hva som er årsaken eller å finne medisinen som fungerer.
Er det noe han har lite kunnskap om tar han kontakt med andre leger og rådfører seg.

LGBT vennlig, hører det du har å si og tar det derifra.
Anbefales!