Tanum legekontor

Gamle Tanumvei 66 1341 Slependen

Siste vurderinger av behandlere ved Tanum legekontor

Rett på sak

Lege: Harriet Collett Paus Haukeland Skrevet

Rask og effektiv lege, som gjør det hun skal. Hyggelig og imøtekommende.

Lite imøtekommende og lyttende

Lege: Brita Kumle Skrevet

Mine samtlige besøk hos denne legen har vært ubehagelige, da jeg føler at vedkommende overhodet ikke er interessert i å høre hva jeg har å si. Det virker også som hun er skeptisk til alt jeg sier. Samtidig er hun vanskelig/umulig å få kontakt med.

Sikkert en dyktig lege, men anbefaler heller å finne en annen hvis du ønsker å bli lyttet til.

Super lege

Lege: Brita Kumle Skrevet

Brita Kumle er en lege som gjør hjemmeleksene sine. Hun lytter, tar seg god tid og tar problemer på alvor. Man føler seg godt ivaretatt og jeg kan bare anbefale henne.

Meget god lege

Lege: Bjarne Bothner Haukeland Skrevet

Har hatt Bjarne som min fastlege i ca 8-9 år. En meget god menneske og faglig dyktig. Han tar seg tid på å lytte og er rask med nødvendig henvisning hvis det trenges. Han er førståelsefull og setter seg in i "din" situasjon.

bare en ting og si, og det er at jeg kommer å savne min fastlege nå som jeg flyttet til en annen by :(

Dyktig lege

Lege: Bjarne Bothner Haukeland Skrevet

Vi har hatt ham som fastlege i over 20 år og er veldig fornøyd. Han er grundig med alvorlige ting, men overdriver ikke, mao. effektiv. Og han tar seg tid, gir god informasjon om forskjellige medisinske områder, sånn at du faktisk lærer litt om det du var inne for. Flink lege!