Tvedestrand Legesenter ANS

Hovedgt. 42 4900 Tvedestrand

Siste vurderinger av behandlere ved Tvedestrand Legesenter ANS

Veldig dyktig å hyggelig lege

Lege: Bodil Karin Aasvang Olsen Skrevet

Har hatt denne fastlegen i mange mange år, byttet pga, at legen jeg har nå er på Vegårshei hvor jeg har min bopel. Vil gjerne ha Aasvang Olsen tilbake .

Jeg var ikke fornøyd.

Lege: Bodil Karin Aasvang Olsen Skrevet

Jeg ville bytte fastlege, da alle skrøt veldig av henne. Nå skulle det endelig bli fart i sakene! Det ble gjort og jeg gikk til henne noen mnd,- nesten 1 år. Men det var en stor skuffelse. Man skal ha tillit til sin fastlege og det fikk jeg aldri til Bodil Aasvang Olsen. Jeg følte meg ikke tatt på alvor og at hun var ganske arrogant til tider. Følte meg veldig fanget i situasjonen, så jeg ble veldig glad da jeg endelig fikk byttet tilbake til min gamle fastlege igjen. Så glad at jeg gråt gledestårer faktisk... Men hvis man kjenner henne, så tror jeg sikkert at folk kan være fornøyde. Da har de et forhold til henne og det blir kanskje noe helt annet, jeg vet ikke.... Jeg er hvertfall utrolig glad for å ha fått tilbake min gamle fastlege:))

Glad for å ha en slik lege!

Lege: Bodil Karin Aasvang Olsen Skrevet

Det er godt å komme inn til et legekontor der en virkelig føler seg ivaretatt. Og da med en lege som har tid til å høre på deg, ta deg alvorlig, og sende deg til videre undersøkelser hvis det er nødvendig. Føler meg trygg hos Bodil. Takk for at jeg får være din pasient! Bytter aldri!

God samarbeidspartner

Lege: Georg Arild Smedsaas Skrevet

Jeg byttet til Georg Smedsaas for noen år tilbake. Det har jeg aldri angret. Er nå frisk av en spiseforstyrrelse gjennom 33 år. Georg er først og fremst et medmenneske som ser meg, som lytter anerkjennende og gir mine tanker og følelser aksept samtidig som han kommer med faglige og konstruktive innspill. Jeg er utrolig takknemlig for å ha møtt en lege som er åpen for at det å bli frisk er en samarbeidsprosess.

En som ser MEG for meg.

Lege: Per Olav Voje-Johansen Skrevet

En dyktig og hyggelig lege som alltid lytter. Ingen spørsmål er dumme, en lærer ved å vite svaret.