Vennesla legekontor

Sentrumsveien 41 4700 Vennesla

Siste vurderinger av behandlere ved Vennesla legekontor

Utrolig bra lege!

Lege: Gunnar Mollestad Skrevet

Har aldri vært mer fornøyd med en lege før! Har ingenting dumt å si om Mollestad. Han tar deg seriøst og gir seg ikke før han finner ut hva som er galt. Han er heller ikke sparsom med å henvise deg til fysioterapaut eller røntgen. Det er første gangen jeg har vært hos en lege og følt at jeg har fått et ordentlig svar på alt jeg lurer på! Han er også en veldig hyggelig mann!
Jeg kunne ikke vært mer fornøyd med valg av fastlege!

Anbefaler Gunnar Mollestad på det sterkeste!

Eksemplarisk

Lege: Kristin Synøve Ruenes Skrevet

Fantastisk omtenksom og hyggelig lege. God menneskekjenner og ser pasientens behov for empati. Tar gjerne tester og konsulterer med kollegaer og viser med det at hun bryr seg.
Har sjelden følt meg like godt ivaretatt av en lege.

Midt på treet

Lege: Per Kjetil Dalane Skrevet

Jeg opplever han som en snill og imøtekommende lege, men han er alt for treg til timene sine. Jeg har ikke en gang blitt møtt i tide til timen min, jeg har blitt sittende og vente opp til 40 minutter mange ganger og han har spurt foran alle som satt på venterommet to ganger om det er greit (etter jeg har ventet i overtid!) om pasienten etter meg kan komme før meg siden det bare er en kjapp ting di skal sjekke/gjøre. Hva skal jeg si? nei foran alle er utrolig flaut og nedverdigende.

Ellers er han flink til å sette sprøyter og flink til å lytte!

?????

Lege: Liv Inger Varsi Skrevet

Leser vurderingene under, og tenker at dette har med kjemi å gjøre.. Jeg har ALDRI følt meg mindre sett. Totalt uintressert. Mest opptatt av å se på klokka.

Middelmådig.

Lege: Knut Fredrik Aamdal Skrevet

Denne legen virker dessverre ikke oppriktig interessert i pasientens helse. Tar beslutninger utfra lite grunnlag og det virker som han vegrer seg for å ta prøver eller sende pasienten videre til spesialister. Ikke så god på kommunikasjon. Klarer ikke å få pasienten til å føle seg prioritert.