Sjøsanden legesenter DA

Hollendergt 3 4514 Mandal

Siste vurderinger av behandlere ved Sjøsanden legesenter DA

Trygg, saklig og tydelig

Lege: Erling Steinsvåg Skrevet

Steinsvåg er en fantastisk lege. Han bruker tid, jakter på løsninger og gir seg ikke før han har funnet svar. Han fremstår kunnskapsrik, empatisk og med snev av humor. Er utrolig fornøyd med fastlegen min, og føler meg trygg og ivaretatt. For meg som ofte underkommuniserer smerte eller uro, så er han veldig flink til å få ut hvor vondt noe er eller hva jeg er urolig for, og finne gode svar og lindring. Anbefales!

Faglig dyktig og grundig

Lege: Kristin Knutsen Renno Skrevet

Dyktig, imøtekommende og tillitsvekkende lege som undersøker helsetilstanden din grundig.
Følger opp kroniske lidelser og henviser deg til spesialisthelsetjenesten når nødvendig. Opplever det trygt å ha Kristin som fastlege til vår familie og anbefaler henne absolutt!

Trygg og Kunnskapsrik

Lege: Christina Masson Skrevet

Utrolig flink lege, vil det beste for deg til en hver tid. Har alltid hjulpet meg i situasjoner hvor det trengs.

Trygg og ærlig.

Lege: Kristin Knutsen Renno Skrevet

En lege som får man til å føle seg vel. Åpen ,ærlig og direkte. Sender deg videre hvis hun føler du bør det veldig raskt.

Trygg og god

Lege: Erling Steinsvåg Skrevet

Lytter å gjør alt får å kunne hjtlpe deg. Henviser til andre spesialister hvis det trengs. Er kjempefornøyd med fastlegen min