Sjøsanden legesenter DA

Hollendergt 3 4514 Mandal

Siste vurderinger av behandlere ved Sjøsanden legesenter DA

Hjelpsom, hyggelig og ydmyk

Lege: Erling Steinsvåg Skrevet

Veldig grei kar å forholde seg til. Aldri noe annet enn positive opplevelser - noe som har tilgjengeliggjort helsevesenet på en god og trygg måte for meg ved flere anledninger.

Den beste legen i byen

Lege: Kristin Knutsen Renno Skrevet

Desidert den beste legen i byen! Så glad for at jeg har henne som min fastlege, er med god grunn at hun har flere hundre på venteliste.. Kristin er veldig dyktig, realistisk og en god lytter! ☺️

Beste lege

Lege: Per Øuen Walvik Skrevet

Har hatt Per som fastlege i 24 år.
Han tar seg alltid god tid, lytter og hjelper med alt som er nødvendig. Hva gjelder konsultasjoner, medisiner eller henvisninger.

Trygg, saklig og tydelig

Lege: Erling Steinsvåg Skrevet

Steinsvåg er en fantastisk lege. Han bruker tid, jakter på løsninger og gir seg ikke før han har funnet svar. Han fremstår kunnskapsrik, empatisk og med snev av humor. Er utrolig fornøyd med fastlegen min, og føler meg trygg og ivaretatt. For meg som ofte underkommuniserer smerte eller uro, så er han veldig flink til å få ut hvor vondt noe er eller hva jeg er urolig for, og finne gode svar og lindring. Anbefales!

Faglig dyktig og grundig

Lege: Kristin Knutsen Renno Skrevet

Dyktig, imøtekommende og tillitsvekkende lege som undersøker helsetilstanden din grundig.
Følger opp kroniske lidelser og henviser deg til spesialisthelsetjenesten når nødvendig. Opplever det trygt å ha Kristin som fastlege til vår familie og anbefaler henne absolutt!