Køhler Legesenter

Lagårdsveien 78 4010 Stavanger

Siste vurderinger av behandlere ved Køhler Legesenter

Ei trivelig dame fra nord

Lege: Margaret Oshaug Skrevet

Har dessverre ikke Margaret lengre som lege pga jeg flyttet fra Stavanger,men tenker på henne av og til hvor utrolig trivelig det var å komme til henne. Selv er jeg også fra nord, men da jeg var det for siste gang og fortalte henne jeg skulle flytte sa hun til meg at jeg måtte nu bare stikke innom å si hade før jeg dro. Hun " luftet" også en ledig stilling for meg en plass hun jobbet for noen år siden.Jeg har sagt det blant helsepersonale som jeg jobbet med at Margaret kunne være en grunn for ikke å flytte fra Stavanger ;)

den aller beste

Lege: Ivar Halvorsen Skrevet

faglig
omsorgsfull
har de rette råd
ser pasienten

fantastisk

Lege: Cathrine Bendz Aarrestad Skrevet

En fantastisk omsorgsfull og lyttene lege som tar deg på alvor.

Tillit og omsorg

Lege: Cathrine Bendz Aarrestad Skrevet

En lege som tar pasienten på alvor, enten det er fysiske eller psykiske lidelser, store eller små. Mye omtanke og god oppfølgning. Liten ventetid, veldig bra service på kontoret.

Ville ikke byttet fastlege med noen

Lege: Margaret Oshaug Skrevet

Margaret Oshaug er en engasjert, grundig omsorgsfull og imøtekommende fastlege. Pga. kronisk sykdom i familien vet vi hvor mye det betyr med en god fastlege. Spesialister på sykehuset kommenterer ofte at vi har Oshaug som fastlege, for da vet de at vi følges godt opp. Det kan til tider være vanskelig å komme gjennom til legesenteret på telefon, men vi får alltid akuttime samme dag når det trengs.