Køhler Legesenter

Lagårdsveien 78 4010 Stavanger

Siste vurderinger av behandlere ved Køhler Legesenter

Perfekt

Lege: Ivar Halvorsen Skrevet

Ivar er fantastisk dyktig og ikke minst veldig flink til aa berolige, svare paa sporsmaal og lytte. Jeg har flyttet fra Stavanger, men har flere ganger reist hjem naar jeg har vaert syk for aa faa hjelp av Ivar naar legen der jeg bor ikke finner ut hva som er galt.

Sprudelende lege

Lege: Cathrine Bendz Aarrestad Skrevet

Er alltid i godt humør, er høffelig og gir masse gode råd samtidig som hun er en god lytter. Hun hjelper alltid om du lurer på noe. Kunne ikke hatt en bedre fastlege.

Fantastisk

Lege: Margaret Oshaug Skrevet

Vi er heldig å ha hele familien hos Dr. Oshaug. Hun virker alltid interessert. Husker oss/ting igjen enda vi ikke er der ofte. Kommer ikke til å bytte fastlege frivillig fra henne.

Gir inntrykk av å lytte men trekker for raske konklusjoner

Lege: Margaret Oshaug Skrevet

Tilgjengeligheten er normal. Du føler at du blir sett og hørt på en veldig behagelig måte. Men jeg har opplevd at hun trekker for raske konklusjoner. Dette har fått alvorlige konsekvenser. Service på kontoret er god selv om det er noe lang ventetid.

Den beste legen jeg har hatt

Lege: Ivar Halvorsen Skrevet

Ivar er en enormt god lege. Han har tid, han lytter, og han er også meget god, og interessert i psykisk sykdom (mange andre leger har ofte verken interesse eller kunnskap om dette og man må klare seg selv). Man føler aldri at man må skynde seg hos han. Så det er en grunn for at han har fulle lister.