Køhler Legesenter

Lagårdsveien 78 4010 Stavanger

Siste vurderinger av behandlere ved Køhler Legesenter

En seriøs og dyktig lege

Lege: Ivar Halvorsen Skrevet

Han er profesjonell og viser mye medmenneskelighet. Jeg flyttet og bor nå 45 min unna legekontoret, men ALDRI om jeg bytter ut fastlegen min!

Svært dyktig, tilstede og ser/hører pasienten

Lege: Margaret Oshaug Skrevet

En lege som ser deg og lytter. Vurderer behandling og henvisninger til videre utredning sammen med deg, og spør alltid om det høres greit ut. Vil alltid høre hvordan du har det både i jobb og privat, og gir positiv tilbakemeldinger. Viser mye omsorg, og er tilstede i øyeblikket. Er åpen for andre spørsmål. Kan til tider ha venterommet fullt, men det gjør ingenting så lenge den enkelte får dekket sitt behov. Litt trangt venterom, men svært hyggelig service av alle.

Takk for at du finnes!

Lege: Ivar Halvorsen Skrevet

Det viktigste av alt er at du blir hørt hos Ivar!! Og så for du hjelp du trenger. Så enkelt er det. EN skikkelig lege.

Kjempegod lege

Lege: Ivar Halvorsen Skrevet

Ivar Halvorsen er den beste legen jeg kunne hatt. Jeg har vært syk lenge og er ofte hos legen. Han gjør alltid alt han kan, og som noen andre her har skrevet så har han et godt nettverk. Han er utrolig flink å lytte, gir gode råd og stiller bra spørsmål. Jeg har ikke prøvd noen annen lege, men gruer meg til den dagen han ikke lenger kan være min lege, for han er kjempeflink! Han anbefales til alle som trenger fastlege i Stavanger. Han kan være travel, men selv om man må vente litt er det et behagelig sted å vente, ikke noe høy musikk og greit lys (altså ikke sånn lys som gir hodepine)

Topp lege

Lege: Cathrine Bendz Aarrestad Skrevet

Dyktig lege, som lytter og forstår. Meget god samtalepartner. Får alltid legetime når det trengs. Legelkontoret har meget høyt servicenivå.