Orstad Legesenter

Orstadvegen 191 4353 Klepp Stasjon

Siste vurderinger av behandlere ved Orstad Legesenter

Kjempefornøyd :)

Lege: Nicola Maria Herzig Skrevet

De.Herzig er til å anbefale, hun tar seg god tid og bryr seg om pasienten, i tillegg har hun stor kunnskap.

Den beste legen jeg har hatt

Lege: Nicola Maria Herzig Skrevet

Beste legen ever!! Lytter, forstår og finner den beste løsningen med gode begrunnelser. Tar seg tid, og virker som om hun genuint bryr seg. Veldig god på å gi informasjon til pasienten. Selv om hun ikke er tilgjengelig ofte, synes jeg at det ikke gjør noe ettersom hun gjør en meget grundig jobb når hun er der. Er også veldig fornøyd med hele legekontoret, og alle som jobber der er vennlige og imøtekommende. De tar pasienter på alvor, og virker som om de samarbeider godt.

Veldig flink lege!

Lege: Kjell Harald Horpestad Skrevet

Har hatt Horpestad som fastlege hele livet fram til jeg i år flyttet og dermed måtte bytte. Er alt i alt veldig fornøyd med Horpestad som lege. Han er forståelsesfull, tar seg god tid til passientene sine og tar ting på alvor.
Jeg har likevel reagert på er at han tar litt for lett på det å gi ut/øke medisiner uten å prøve andre alternativer først.
Fordi Horpestad er en såpass flink og populær lege må man forvente at det kan ta litt tid før man får legetime, og man må vente ei stund på venterommet.

Fantastisk flink lege

Lege: Kjell Harald Horpestad Skrevet

Jeg kommer aldri til å bytte lege. reiser heller langt for å komme til han. han er fantastisk :-)
Tar seg alltid god tid til meg og ungene og føler han tar oss seriøst. Anbefales!

kan bli bedre

Lege: Nicola Maria Herzig Skrevet

Høre på hva pasientene sier, og følge opp pasientenes ønske er noe som kan bli bedre her. I tillegg er det vanskelig å få time, da legen kun er tilstede to dager i uken.