Orstad Legesenter

Orstadvegen 191 4353 Klepp Stasjon

Siste vurderinger av behandlere ved Orstad Legesenter

Fantastisk lege

Lege: Jon Øystein Friestad Bergseth Skrevet

Denne legen er bare best!
Her kan du ta opp alt som måtte plage deg, lite og stort, han tar deg seriøst og lytter uansett. Han tar seg alltid god tid, men er likevel effektiv. I tillegg har han en god og lun humor, og er et godt menneske.
Han har vært en god støttespiller de siste årene, og jeg kommer aldri (frivillig) til å bytte lege til noen andre.

Dyktig, men utilgjengelig.

Lege: Maria Henriette Punte Skrevet

Vi opplever ofte å få time hos turnuslege eller en vikarlege. Dette kan være et problem til tider. Lang ventetid for å få time.

Faglig dyktig og seriøs.
Hele min familie bruker samme lege.
Vi kommer ikke til å bytte, men hun bør gjøre noe med tilgjengeligheten.

verdens beste lege

Lege: Kjell Harald Horpestad Skrevet

Denne legen tar seg like god tid til alle sine pasienter.Han er veldig forståelsesfull og medfølende.Er nøye i sine utredninger,og ser hele mennesket.Har vært legen min i over 10 år,har flyttet mange mil her fra nå,men velger fortsatt å reise til Orstad.

Topp lege:)

Lege: Maria Henriette Punte Skrevet

Jeg er veldig fornøyd med denne legen. Hun er veldig flink til å ta tak i ting, og sender videre hvis det trengs. Forståelsesfull og hjelpsom.

fantastisk grei og god lege,anbefales:)

Lege: Jon Øystein Friestad Bergseth Skrevet

Jeg er kjempefornøyd med denne legen,har hadt flere, men ingen har vært i nærheten av denne. En føler alltid å bli tatt på alvor, tar seg god tid å lytte til det en har å si. Konfererer med andre kollegar desom han er usikker selv,noe jeg syns er bra.
Lett å få telefontime om det er noe du vil prate med han om,han ringer alltid når en har bedt om det,uansett om klokken kanskje blir fire, han glemmer deg ikke.
Finner egentlig ikke ord for hvor fornøyd jeg er med denne legen.