Storhaug Legesenter DA

Telefonnummer400 01 408400 01 4 ...
Klubbgata 1 4013 Stavanger

Siste vurderinger av behandlere ved Storhaug Legesenter DA

Den beste legen i landet !

Lege: Marit Gullaksen Rønning Skrevet

Fantastisk god lege! ANBEFALES på det sterkeste. Vi som er hennes pasienter er svært heldige. Du treffer henne alltid i en smilende tilstand og særdeles godt humør. Hun er flink til å lytte og har faglig meget god kompetanse.

Den beste fastlegen jeg har hatt gjennom 15 år.

Lege: Marit Gullaksen Rønning Skrevet

Alltid smilende og imøtekommende. Kjempefornøyd. Faglig sett meget grundig.

i møte med mennesker

Lege: Harald Bjørnestad Skrevet

Bjørnestad har på de få gangene jeg har besøkt ham vært utrolig hyggelig å imøtekommende. Han husker min historie godt og spør etter hvordan ting går, selv om det ikke har noen ting med sykdomsproblematikken å gjøre. Han har et løsningsorientert fokus, tar meg med på laget og det oppleves som han har en mer helhetslig tankegang som er ekstrem mangelvare eller innenfor skolemedisinen. Jeg gir ham mine varmeste anbefalinger.

Fornøyd med behandlingen jeg får.

Lege: Marit Gullaksen Rønning Skrevet

Er fornøyd, føler jeg blir sett og hørt og får den hjelpen jeg trenger. Hva mer kan en forlange?

Dyktig og tillitsfull lege

Lege: Harald Bjørnestad Skrevet

Bjørnestad kjenner pasientene sine og spør alltid hvordan det går utenom de fysiske plagene også. Han er flink til å lytte og tar seg tid, slik at han kan komme med den rette behandlingen. Jeg er så fornøyd med Bjørnestad at jeg ikke vil bytte fastlege selv om jeg har flyttet fra Stavanger. Derfor er han også alltid tilgjengelig på mail i tilfelle jeg har noen spørsmål. En veldig, veldig dyktig lege.