Storhaug Legesenter DA

Telefonnummer400 01 408400 01 4 ...
Klubbgata 1 4013 Stavanger

Siste vurderinger av behandlere ved Storhaug Legesenter DA

Kommer til å savne ham

Lege: Jacques Honoré Skrevet

Honore er en utrolig dyktig og empatisk lege! Ville aldri ha byttet ham ut, hadde det ikke vært for at jeg er flyttet til en annen by.

Et ualminnelig godt menneske.

Lege: Jacques Honoré Skrevet

Dr. Jacques Honore hilser¨sine pasienter velkommen med et håndtrykk i døråpningen til sitt kontor. Dette gir tillit og trygghet for begge parter.
Er svært imøtekommende.Tar seg god tid med sine pasienter, er vennlig og kunnskapsrik, og flink til å forklare ting.
Tatt i betraktning av at han har en pasientmasse på rundt 1425, er det i grunnen innlysende at han, og de fleste leger gjør mer for andre enn hva som kan forlanges av et menneske.
Han omgir seg og med svært hjelpsomme og dyktige sykesøstre ved sitt kontor. Bare positive erfaringer her.
STORHAUG LEGESENTER kan anbefales.

Samtaler

Lege: Jacques Honoré Skrevet

Denne legen ønsker mye å snakke om følelser. Da jeg hadde problemer med følelsene var han imøtekommende, om enn litt for ivrig etter å snakke terminologi enn å spørre om hvordan jeg hadde/følte det. Han hadde til og med diskutert meg med sin kone fortalte han. Når det gjaldt vanlige fysiske plager var han mer uinterresert.

Beste Legen

Lege: Harald Bjørnestad Skrevet

Etter min erfaring er dette den beste legen. Hyggelig, rolig og forståelsesfull. Opptatt av både min mentale og fysiske helse uten å bli dillete. Fikk hjelp og ble imøtesett på mine plager når jeg kom. Tilgjengelig.

Vennlig og positiv

Lege: Harald Bjørnestad Skrevet

Har alltid tid til samtale og tar seg god tid til å forklare hva det dreier seg om.
Gir rask tilbakemelding ved digitale henvendelser.