Norheim legesenter DA

Austbøvegen 10 5542 Karmsund

Siste vurderinger av behandlere ved Norheim legesenter DA

Enestående

Lege: Matthias Christoph Fritzsche Skrevet

En utrolig dyktig og menneskelig lege. Blir alltid tatt på alvor, samme om jeg kommer med stort eller smått. Han tar seg alltid tid til å undersøke, helst for mye enn for lite. Forklarer godt hvordan og hvorfor han kommer frem til de konklusjonene han gjør. Mine barn og jeg blir alltid godt ivaretatt og fulgt opp i ettertid av Matthias. Veldig takknemlig for han.

Fantastisk!!

Lege: Hilde Nummedal Skrevet

En lege som ser hele deg, tar deg på alvor og lytter.
Henviser raskt ved behov. Litt venting, men det gjør ingenting. Setter pris på en lege som ikke dytter deg ut døra. Jeg er heldig som har Hilde som fastlege!

Flink og behagelig

Lege: Alireza Rahmati Skrevet

Blir tatt godt i mot i luken. Ikke lang ventetid når man er på plass. Legen hører etter, tar seg tid og forklarer seg godt. Føler meg sett og hørt. Laboratoriet fungerer supert. Bare positiv om nordheim legesenter.

Omsorgsfull og tilgjengelig

Lege: Hilde Nummedal Skrevet

Hadde Hilde som lege da jeg gikk igjennom ett alvorlig sykdomsløp for noen år siden, og kan ikke få skrytt nok.

For det første så tok hun symptomene mine på alvor, noe min forrige fastlege ikke gjorde.
I tillegg var hun tilgjengelig for meg når det måtte være på døgnet.
Hun ringte og fulgte opp om det var mandag formiddag eller lørdag kveld. Veldig omsorgsfull lege som jeg kan anbefale på det sterkeste.

Trygg og behagelig

Lege: Alireza Rahmati Skrevet

Tar tak i de fleste spørsmål og er flink og forklare eventuelle ting som jeg lurer på.slipper å sitte på venterommet og vente på å komme inn, og han er alltid hyggelig i sin fremferd.