Nesoddtangen Legesenter

Vestveien 51 1452 Nesoddtangen

Siste vurderinger av behandlere ved Nesoddtangen Legesenter

Duktig och lyssnar på en

Lege: Anna Linn Bendiksen Hødnebø Skrevet

Känner mig väldigt trygg när jag är hos Anna. Hon är duktig och har alltid tagit mina problemställningar seriöst.

Tusen takk!

Lege: Irene Mirabsen Skrevet

Irene har vært fastlegen til min hele familie i 6 år. Vi er innmari takknemlige og fornøyde med henne og hennes dyktighet. Tusen takk Irene.

Arrogant

Lege: Anna Linn Bendiksen Hødnebø Skrevet

Byttet til Hødnebø, og ble SÅ skuffet. Hun er arrogant og nedlatende. Hun bruker sin legeprofesjon til å få deg til å føle deg liten og dum. Noen år til som lege, så kanskje hun kommer seg. Har imidlertid byttet henne ut nå, og er glad for det. Håper jeg slipper å komme til henne som legevaktpasient.

Har prøvd en stund men velger å bytte

Lege: Anna Linn Bendiksen Hødnebø Skrevet

Jeg har prøvd å være pasient hos Anne Hødnebø i 2-3 år nå men velger å bytte. Jeg kan egentlig skrive under hvordan de andre vurderer. En lege sitter med mye makt, og opplevelsen min nærmer seg gaslighting. Heldigvis vet jeg hvordan en god lege skal være. Jeg håper hun klarer å lære seg at det er ting som er viktigere en effektivitet. Lykke til.

Trygg og kunnskapsrik.

Lege: Irene Mirabsen Skrevet

Tar deg alvorlig, er grundig og gjør deg trygg som pasient. Varm og omtenksom. Kjempefin å ha som fastlege.