Sandtangen legesenter

Kirsten Brynes veg 7 4344 Bryne

Siste vurderinger av Sandtangen legesenter

Dyktig lege

Lege: Torbjørn Mosdøl Skrevet

Jeg er svært fornøyd med dr. Mosdøl som fastlege og kan absolutt anbefale han til andre. Han er flink til å lytte og ta seg tid til å undersøke skikkelig. Videre synes jeg som det forrige innlegget at han utmerker seg med det at han forsøker å snu alle steiner for å finne en måte å hjelpe pasientene sine.

Eg er så glad for henne

Lege: Torunn Ree Skrevet

Kan neppe beskrives må oppleves. Har alltid øhj. timer.Ringer tilbake hvis jeg må snakke med henne. Glemmer aldri avtaler

Bruker tid på å lytte til det vi ønsker å si om plagene vi har.

Lege: Asgeir Haugedal Skrevet

Slik jeg kjenner Haugedal gjennom 25 år så er han en god menneskjenner, det er av stor betydning for oss når vi legger fram plagene våres for han. Er også rask med å sende oss videre til mer grundig undersøkelse hvis han ikke føler seg sikker på hva som er diagnosen. Alt i alt føler vi oss trygge på å få hjelp når vi er hos han.

dyktig lege

Lege: Torbjørn Mosdøl Skrevet

han er en dyktig lege som lytter til deg, jeg har fått binyre tretthet nå etter 10 år sykdom, å det er takket være min fast lege som ikke gav opp å lette etter hva som feilet meg. har hatt han som fast lege nå i noen år ette rat min forrige døde. har hatt mangen fastleger og di fleste fikk jeg bare resept på sterkesmerte stillende å beskjed om å leve med smerten men torbjørn han gjorde som jeg sa begynte å lette etter hva som feiler meg.