Kristin Scheele

Allmennlegespesialist, fastlege og generell kirurg

• Allmennmedisin
  • Generell kirurgi

Autorisasjon (1987)

Kristin Scheele er en av 84 fastleger i Fredrikstad

Siste vurderinger av Kristin Scheele

Fullstendig mangel på forståelse

Her har du ikke en sjanse til å bli tatt på alvor dersom du ikke har mistet en arm, e.l. Denne legen er sikkert flink, men hun viser faktisk ikke så mye som ett eneste tegn på forståelse til at det er mulig å være syk selv om armen henger der den skal henge. Anbefales ikke for dere som fortsatt har alt det fysiske i behold.

Svært dyktig lege

Hadde denne fastlegen den tiden jeg bodde i Fredrikstad og har vært svært fornøyd. Hun er seriøs og behandler deg med respekt.
Har også høy faglig kompetanse

Kompetent og trygg behandling hos Kristin Scheele

Da min fastlege ikke var tilgjengelig, fikk jeg rask og grei behandling hos Dr. Scheele. Min situasjon var noe "akutt" på bakgrunn av at jeg var nylig operert og komplikasjoner kunne oppstå. Jeg ble testet og undersøkt. Så fikk jeg grei beskjed om min helsetilstand og forholdet til det operative inngrepet. Jeg fikk videre råd om hvordan jeg burde forholde meg mht. medisinering, diett, aktivitet osv. og bedt om å ta kontakt ved behov.

Ikke begeistret

Virker ikke veldig interessert i deg som person. Jeg har tidligere kommet med flere muskel/skjelettplager noe hun ikke virker å ha greie på.

En hyggelig lege, men ikke så effektiv

Har hatt jevnlige problemer langs høyere side av magen og i underlivet. Aldri fått en prognose for disse smertene over flere år. Min vurdering av denne legen er derfor dårligere enn den kunne vært på grunn av mine erfaringer.

Legen klarer ikke å fullføre i henhold til å sette en vurdering av problemstillingen til pasienten. Man må derfor oppsøke spesialister og betale mer for å kunne få svar på sin problemstilling.

Hun virker også dømmende mot sine pasienter om hun skulle være uenig.