Endre Solvi

Autorisasjon (2001)

Rosenlund Legesenter Telefonnummer69 35 45 4569 35 45 ...
Rosenlund 51 1617 Fredrikstad
Endre Solvi er en av 84 fastleger i Fredrikstad

Siste vurderinger av Endre Solvi

Veldig bra fastlege

Endre Solvi har jeg hatt som fastlege i 12 år, og er ganske fornøyd. Kan være ganske travel noen ggr, men iallfall man får hjelp når det trengs og hvis det haster. Meget dyktig lege, og hører på hva har pasient å si. Anbefales på det sterkeste. Jeg og min familie fortsetter å ha Solvi som fastlege i framtida.

Dyktig men....

Joda, han er ganske dyktig, - men når det gjelder sekretærene der.... jeg snakket med en av de over telefon ved et par anledninger for en tid tilbake og det var en meget sur (fra før jeg selv fikk åpnet munnen) sek. som svarte, og hun var lite hyggelig gjennom samtalen jeg hadde, - rett og slett en mindre hyggelig opplevelse, - hun har også vært ganske små-sur når jeg har vært på legekontoret, og i tillegg la jeg merke til at hun hadde skitne negler (!) (Sikkert vært å holdt på i jorda dagen før) da hun tok blodprøve av meg i fjor! Ekkelt! De andre legesek. er si som så, ikke akkurat som ved enkelte private lege sentere.... der jeg har opplevd å få et par smil iaf.... dette trekker mye ned, i tillegg til å ha en nettside som ikke er oppdatert (enda!!)

Den beste legen med det beste legeteamet på det beste legekontoret i byen

Endre en lege det er lett å bli glad i. Han tar seg god tid til hver pasient uten at dette nødvendigvis går utover de andre på listen. Følger opp avtaler og henvisninger dersom ting tar tid og virker genuint interresert i pasentens ve og vel.
Ikke veldig opptatt av å skrive ut medisiner i hytt og gevær ei heller med sykemelding, men mener dette viser karrakter og vilje til å hjelpe uten at en nødvendigvis må holde sengen/sofaen neddopet.

Eneste minus er køtiden på telefon, men etter at de begynte med registrering via internett og SMS både i forhold til resepter og timebestillinger, går dette helt fint. Her kan du også gi en kort status om f.eks. endringer dersom medisin ikke fungerer så kan du neste dag hente ny resept eller får ny time. Har vært noen år ved Rosenlund Legesenter og kan ikke få fullrost personale og legene som arbeider der. Tror nok disse er håndplukket på øverste hylle alle sammen.

Solvi er blant de beste

Endre Solvi er en meget god lege. Han er oppriktig interessert i sine pasienter, tar seg tid og følger opp det han sier. En pliktoppfyllende og tillitvekkende kar. Han er heller ikke av typen leger som skriver ut medikamenter i hytt og pine eller sykemelder folk uten reell grunn. Leger med reell integritet kan vi aldri få nok av. Vil for øvrig også fremheve hele Rosenlund legesenter. Meget hyggelig personale med god service. Eneste negative må være litt ventetid av og til, men dette er også en konsekvens av at man tar seg tid til den enkelte pasient.

Den beste legen!

Han har alltid tid, og er kjempe flink innen sitt fag.
Lytter og gjør det han kan for sine pasienter.