Arrjun Ragavan

Autorisasjon (2010)

Arrjun Ragavan er en av 603 fastleger i Oslo

Siste vurderinger av Arrjun Ragavan

Empatisk og faglig dyktig

Arrjun har ALLTID tatt meg veldig seriøst på alle ting jeg har tatt opp under legetimer og jeg føler meg sett og respektert, noe som er ekstremt viktig for meg da jeg har hatt dårlige erfaringer med tidligere fastleger på disse områdene. Han er faglig kompetent og veldig empatisk. Føler meg utrolig heldig som har han som fastlege!

Veldig dyktig og imøtekommende

Arrjun er veldig flink og profesjonell, tar seg tid til å lese gjennom journalen og er generelt en hyggelig fyr. Han har vært ærlig på det han ikke kan/har gjort før, men jeg har alltid følt meg ivaretatt. Har forklarer også hva som skjer ol. Han er også veldig grundig, selv en "enkel" attest gjorde han til punkt og prikke. Hadde aldri byttet fra ham om det ikke hadde vært for flytting.

Kjempeflink og imøtekommende lege

Har hatt Arrjun som fastlege i 3 år. Har ikke hatt mange problemene, men han har hjulpet meg med de jeg hadde. Kjempe hyggelig og imøtekommende lege.

Helt fantastisk!

Arrjun har vært min fastlege i litt over et år. Han er ydmyk, lyttende, effektiv og utreder alt jeg vurderer som utfordrende. Det gode tillitsforholdet til fastlegen er utrolig viktig, noe du får med Arrjun.

Litt opp og ned, men for det meste bra

Har opplevd Arrjun for det meste som en god og engasjert lege som tar deg på alvor og stiller gode spørsmål. Men i ny og ne at han har vært litt ufokusert og uengasjert, som er kjedelig for oss som har høy terskel for å dra til legen.

Har hatt Arrjun som fastlege i litt over to år og har aldri kommet inn til riktig tid. På det meste har jeg måttet vente 45 minutter, så pass på å ha god tid når du har time.

Har alltid fått time raskt, og sms-tjenesten fungerer ypperlig.