Shaista Anwar

Shaista Anwar er en av 603 fastleger i Oslo

Siste vurderinger av Shaista Anwar

Dårlig

Hei,
Altfor lang vente tid, legen er overlegen, tar ikke pasienten seriøst og har ikke tillit til sine pasienter. Og du må alltid betale ekstra for prøver, slev og hun skal kun gu deg svar av prøver hun må få betalt. Dårlig service med resepsjonen som er dårlig serviceinnstilt.

Vikar

Fikk en vikar som jeg aldri fikk vite navnet på. Hun møtte nesten ikke blikket mitt og virket ekstremt usikker. Jeg kom til timen med en bekymring om alvorlig sykdom som jeg mest trengte en beroligelse for at ikke var tilfelle. Jeg går ikke ofte til legen og er absolutt ingen hypokonder. Har i tillegg medisinsk utdannelse. Legen virket ikke interessert i å høre noen symptomer, og hun fortalte meg arrogant og med en dårlig sjult latter den korrekte måten å undersøke brystene sine på. Dette prøvde jeg å forklare at jeg er klar over, før jeg forsøkte forklare andre symptomer. Fikk ikke noe ut av denne timen annet enn å føle meg dum.

Anbefale ikke

Får aldri kontakt og får aldri møte lege og er alltid vikar lege som bry seg ikke. Opptatt av hele tida telefon eller andre ting

Vikarlege

Fastlegen er ofte borte, så jeg har de fleste ganger fått vikar. Vanskelig å kommunisere med ham pga. begrensede norskkunnskaper. Helsesekretærene kunne også trengt litt mer opplæring i norsk språk og kultur. Kanskje et senter som passer best for folk med innvandringsbakgrunn.

Helt greit lege

Legen er snill og greit selv.
Men klinikken er skitten og støvete. Resepsjonist snakker dårlig norsk og engelsk, og har samtaler med pasienter på høy lyd så alle hører hva de snakker - veldig uprofesjonell. Pga. dette har jeg byttet til et annet klinikk.