Susanne Gotteberg

Autorisasjon (2008)

Susanne Gotteberg er en av 603 fastleger i Oslo

Siste vurderinger av Susanne Gotteberg

Veldig fornøyd

Susanne er en fantastisk fastlege som jeg håper jeg kan beholde til jeg blir gammel. Hun virker interessert i meg som pasient, er forberedt til timene og fremstår som kompetent. Det er betryggende, særlig i sårbare faser i livet. Beste anbefalinger!

Interessert, omtenksom og faglig dyktig

Et lykketreff å ha Susanne som sin fastlege. Dette er en dame som viser stor omsorg og interesse. Hun er oppriktig, rettferdig og alltid løsningsorientert. Hun skaper trygghet på kontoret gjennom å være en utmerket lytter. Hun ivaretar på en helt spesiell måte. Man føler seg sett som Susannes pasient. Hun har utgjort den store forskjellen i flere sammenhenger og jeg anbefaler Susanne varmt videre!

Tilslutt vil jeg også skryte av Markveien legesenters team. Her er det blide, imøtekommende og dyktige mennesker i alle funksjoner. Å bestille time er uproblematisk, alltid hjelp å få, god kommunikasjon og moderne og flotte lokaler!

jeg synes hun er en posotiv lege

Hver gang jeg har lært mye som var hos henne lærte nytt .Bra , seriøs om korona som er viktig .

Meget stilling

Hyggelig, men vanskelig å komme i kontakt med

Hyggelig lege, ofte travel, vanskelig tilgjengelig.

Hovedproblemet på Markveien er forkontoret som har en byråkratisk og rotete praksis som i perioder gjør det helt umulig å få time, eller få en fornuftig respons fra lege.

Anbefaler ikke dette legekontoret, selv om Gotteberg er helt OK.

Utålmodig, hardhendt og lite empatisk.

Legen gav meg et smilende og blidt førsteinntrykk, men har flere ganger gitt meg følelsen av å bli irettesatt for å ha kommet til legen med ting hun ikke har kompetanse på. Til tross for at jeg har hatt smerter over lengre tid som har påvirket min livskvalitet negativt og jeg har fått råd om å gå til lege av personalet som bemanner legekontorets telefon eller av andre med lignende medisinske erfaringer.

Ved prosedyrer hun har hatt kompetanse på har hun vært lite omtenksom overfor pasientens opplevelse av frykt og ubehag.

Jeg er rett og slett fortvilet over å ikke få noe støtte, forståelse og ikke minst hjelp fra denne legen og kommer til å bytte.