Susanne Gotteberg

Autorisasjon (2008)

Susanne Gotteberg er en av 603 fastleger i Oslo

Siste vurderinger av Susanne Gotteberg

Beste fastlegen

Endelig en fastlege jeg føler meg trygg på å ta kontakt med. Jeg skryter til alle mine venner som skal velge fastlege, Susanne møter meg alltid med et smil, er profesjonell, lytter til mine innspill og er veldig effektiv- noe jeg setter stor pris på.

Grundig og vennlig

Susanne har vært fastlegen min i 6 år, har alltid opplevd å bli tatt på alvor hos henne. Hun skriver ikke ut medisiner eller sykemeldinger uten kritisk resonnering, noe jeg syns er betryggende. Hun har henvist meg til dyktige spesialister ved flere anledninger.

Skulle gjerne ha hatt Gotteberg med på flyttelasset

Har hatt Susanne som fastlege i flere år, men har generelt vært frisk og vært veldig lite hos lege. Det var først da jeg ble gravid at jeg virkelig fikk behov for fastlege. Da var jeg glad jeg havnet hos Susanne. Susanne strekker seg for å gjøre ting enkelt og praktisk, hun sutrer ikke med, men er ærlig, samtidig som hun er faglig flink (som jo til syvende og sist er det eneste som er viktig). Er nå i prosess med å flytte til ny by. Skulle ønske jeg kunne ta Gotteberg med på flyttelasset.

Trygg, tilstede og kunnskapsrik

Hyggelig, og forsåtelsesfull.
Dyktig og kunnskapsrik. Godt medmenneske.
Kort ventetid, og som regel tilgjengelig.

Trygg og empatisk

Hyggelig og trygg lege som tar meg på alvor, og som ikke later som om hun kan alt. Bruker gjerne medisinske kilder under konsultasjonen og er åpen for muligheter. Det er svært betryggende, det motsatte er det ikke.
Fra å være litt skeptisk i starten som en "overført pasient" fra en som sluttet, har jeg nå full tillit til henne.