Susanne Gotteberg

Autorisasjon (2008)

Susanne Gotteberg er en av 603 fastleger i Oslo

Siste vurderinger av Susanne Gotteberg

Du er heldig om du får Dr.Gotteberg!

Denne dama er så utrolig herlig. Uhøytidelig, naturlig og trygg. Hun tar seg GOD tid til pasientene, som ofte resulterer i 15-20 min ventetid før timen, noe jeg gledelig godtar (leser mer enn gjerne KK og spiller Candy Crush på venterommet for å få full oppmerksomhet senere!)

Pluss for eget rom for gynokologiske undersøkelser.

Alt i alt veldig seriøst, ryddig og fint sted å være. Tommel opp for Susanne!

Den beste legen jeg har hatt til nå i Oslo

Jeg valgte Susanne Gotteberg basert på gode anmeldelser og dårlige erfaringer med tidligere leger. Dette er en lege med god kunnskap, godt humor og som kan det å lytte til deg uansett om det gjelder psykiske eller fysiske problemer. Hun er nøye, og tar seg god tid til å både finne roten til problemet og til å finne en løsning. Selv om legekontoret er for meg på andre siden av byen, og det er upraktisk for meg ved feks akutt sykdom, så har jeg ingen planer om å bytte fatlege da avstanden er verdt bryet for den gode servicen og det gode smilet jeg jeg alltid får når jeg entrer hennes kontor.

Veldig hyggelig, lyttende og løsningorientert.

Susanne er uten tvil den beste legen jeg har hatt. Dersom man opplever at man må vente litt ekstra for å komme inn, så kan man skjønne hvorfor når man kommer inn på kontoret. Hun er meget flink til å lytte og tar seg tid til å gi gode råd. Jeg har lite å si om hva som kunne vært bedre, da jeg sannsynligvis aldri kommer til å bytte fastlege igjen.

Omtenksom og dyktig lege

Jeg føler meg alltid tatt på alvor, og hun husker alle ting jeg har fortalt ved tidligere konsultasjoner. Hun engasjerer seg i å finne en løsning på problemene jeg kommer med. Selve legesenteret har litt lang ventetid til tider, men når konsultasjonen først finner sted blir jeg alltid veldig fornøyd.

Ok lege, men sjelden tilgjengelig og timebestilling er vanskelig

Susanne er hyggelig og virker flink, men de siste gangene jeg har fått timer har det i stedet vært med forskjellige turnusleger. Det er ok, men man får jo ikke noe forhold til fastlegen.

Markveien legesenter tar betalt for timebestilling på SMS (6kr per mottatt SMS, minimum 2 SMS per bestilling) noe som ikke er lov i følge helsedirektoratet. Det er ikke mulig å bestille hastetimer på telefon, så det er vanskelig å planlegge timene på tidspunkt som passer.

Kommer til å bytte.