Diako Hamedi

Autorisasjon (2009)

Diako Hamedi er en av 603 fastleger i Oslo

Siste vurderinger av Diako Hamedi

Bryr seg og tar grep med engang

Veldig positiv første inntrykk. Nettopp byttet fastlege og er veldig glad for valget. Han viser interesse og er veldig hyggelig. Anbefales.

Kunnskapsrike og veldig hyggelig. Han bryr seg om sine pasienter

Jeg har fått ett veldig godt inntrykk av Dr. Diako Hamedi. Det var spennende å gå fra min gamle fastlege gjennom mange år til en ikke etnisk norsk lege, men jeg tenkte at jeg fikk gi mannen en sjanse og det har jeg ikke angret på.
Dr. Hamedi er en veldig hyggelig og kunnskapsrik lege. Jeg er veldig fornøyd.

Eksepsjonell

Dr. Diako er en lege det er få av. Med lidenskap for faget og ønske om å hjelpe gir han profesjonell hjelp. Han bruker tid på å kartlegge medisinsk historikk og prøver å danne seg et helhetlig bilde av livsstil/situasjon for så å legge en plan til grunn for videre behandling. Meget seriøs lege og et hyggelig og jordnær menneske. Det er tydelig at Diako har en solid akademisk bakgrunn og forståelse for faget!

Utmerket

Kompetent, hyggelig, gir seg god tid med pasienten. Snakker meget godt norsk, selv om jeg antar at han ikke har norsk som morsmål.

Holder ikke avtaler

Diako Hamedi er sikkert en dyktig lege og jeg ser han er et godt og velmenende menneske. Men han må bli betydelig bedre på å holde avtaler og å gjennomføre/følge opp det vi sammen er blitt enige om. Hvis ikke, blir det vanskelig å forholde seg til ham. Det burde vært relativt enkelt for han å endre dette fordi han har de aller beste sekretærer på laget.