Lena Belstad

Autorisasjon (2007)

Lena Belstad er en av 603 fastleger i Oslo

Siste vurderinger av Lena Belstad

Flink lege, men elendig kontordame.

Var veldig fornøyd med min lege, desverre så var kontordamen som jobbet der så nedlatende og frekk at jeg bestemte meg for å bytte legekontor. Denne kontordamen trenger å lære seg at hun tar i mot syke mennesker som trenger hjelp og må derfor møte disse pasientene med empati og kommunikasjonsferdigheter. Ingen grunn til å ha denne legen når du aldri får time.

Verdt sin vekt i gull - burde veid mer!

Dr. Lena Belstad, lytter til meg som pasient. Jeg føler meg alltid velkommen og veldig godt ivaretatt. Setter svært stor pris på at hun prøver å løse mye uten å måtte bruke (tunge) medikamenter hvis det er mulig (f.eks via diett, forskjellige behandlinger, etc.) da jeg prøver å unngå medikamenter mest mulig selv. Føler at 90% av problemet forsvinner automatisk med en gang jeg setter meg i stolen, fordi hun er så hyggelig og sympatisk- selv om timen bare er 20 min lang føles det som om man fikk hele to timer. En slik lege er verdt sin vekt i gull da mye av et helseproblem faktisk er angst og uro. Har bare godt å si om denne fastlege.

God opplevelse

Jeg var hos henne to ganger i løpet av et år, og opplevde at hun tok meg alvorlig som pasient begge gangene. Jeg følte meg sett og lyttet til og fikk hjelp til det jeg trengte. Det var litt ventetid de gangene jeg var der, men siden mitt inntrykk var at hun tar seg tid til pasienten, syns jeg ikke dette gjorde noe.

Jeg byttet kun lege fordi reiseveien ble for lang da jeg flyttet på meg.

Den beste legen jeg har hatt!

Fantastisk lege, som alltid tar seg tid til å lytte og har en meget empatisk væremåte. Aldri før har jeg møtt en slik bra lege (og jeg har møtt en del leger gjennom et liv med mye sykdom). Hun er fleksibel og jobber på en måte som gjør at du føler deg sett og inkludert.
Kommer aldri til å bytte lege igjen.

Great experience!

Effective, easy to talk to and spot straight away what was wrong. She isn't my fastlege but after this first experience I am considering switching to her. Norwegian not being my mother tongue, she was flexible to switch to English so that it would be more comfortable for me.