Kine Fredrikke Dyremyhr

Autorisasjon (2012)

Kine Fredrikke Dyremyhr er en av 603 fastleger i Oslo

Siste vurderinger av Kine Fredrikke Dyremyhr

Forståelsesfull og trygg

Veldig fornøyd med Kine. Hun tar seg alltid god tid til meg, hun er forståelsesfull, veldig trygg og ikke minst flink.

Hyggelig, grundig og forståelsesfull

Er veldig fornøyd med dr. Dyremyhr som fastlege. Hun lytter, forklarer godt og gir gode svar. Hennes standard er langt over Rodeløkka Legesenter som helhet.

Flott og kompetent lege

Dyremyhr er etter hva jeg som ikke-medisiner en god og kompetent lege.

Nøler ikke med å henvise videre for utredning eller spesialisthelsetjeneste ved kvalifisert behov.

Rodeløkka legesenter har et generelt problem med telefonbookingen sin, men akkurat det er ikke Dyremyhr sin skyld.

Når du først får time er det ok

Kine er grei, litt kort og fremstår ikke særlig empatisk.

Var greit fornøyd inntil det hastet med time og jeg måtte ringe. Prøvde tre dager på rad å komme igjennom uten hell. Et legekontor uten telefonresepsjon er helt håpløst ass. Tommel NED.

Tar deg seriøst

Min opplevelse med Kine har vært kjempepositiv. Hun tar seg alltid tid til å snakke med meg, tar meg seriøst og har møtt meg kjempefint når jeg har vanskelige ting å ta opp. Hun er ofte litt forsinket, med det tror jeg er fordi hun faktisk tar seg tid til å snakke med deg. Så lenge jeg bor i Oslo og Kine er fastlege, kommer jeg ikke til å bytte.

Eneste negative er at legesentreret ikke har sentralbord, og du dermed kan stå lenge i kø for å komme gjennom til legen. Men så har de drop-in hvis du har det travelt.