Eir Marie Elsness Bergan

Autorisasjon (2003)

Fastlegene Colosseum Telefonnummer23 68 17 5023 68 17 ...
Sørkedalsveien 10 D 0369 Oslo
Eir Marie Elsness Bergan er en av 603 fastleger i Oslo

Siste vurderinger av Eir Marie Elsness Bergan

Meget kunnskapsrik lege!

Dr. Bergan er en meget kunnskapsrik og dyktig lege! Dette har hun vist gjentatte ganger ved å ta raske og RIKTIGE avgjørelser under mine legebesøk. Grunnet endret jobb- og bosituasjon, måtte jeg dessverre bytte til en annen fastlege. Jeg vurderer nå å bytte tilbake til dr. Bergan, til tross for at jeg da må pendle 2,5 timer hver vei. Jeg gir dr. Bergan mine beste anbefalinger!

Faglig dyktighet, med noen mangler

Jeg følte at denne legen var arrogant og ikke så veldig forståelsesfull og åpen rundt spørsmål el.l .. Jeg var ikke fornøyd pga. dette. Legen har høy og god faglig dyktighet som jeg ikke tviler på. Men som sagt opplevdes hun som arrogant og det var ikke et koselig møte med tanke på psykisk helse.

Trygg og forståelsesfull

Følte meg ivaretatt og forstått. En lyttende, empatisk og kunnskapsrik lege. Fikk god hjelp og støtte til min psykiske helse.

Faglig dyktig, men arrogant.

Eir er dyktig faglig, men det er lite rom for å snakke om eventuelle bekymringer eller å komme med spørsmål. Hun fremstår som lite interessert, forståelsesfull og kan absolutt oppleves som arrogant. Legesenteret er ellers bra, med mulighet for time på dagen. Vikarlegen Ingeborg Simonsen anbefales, hun er svært sympatisk og imøtekommende.

Trygg og Lyssnar

Min fastlege, super förnöyd og kommer ikke byta til någon annan. Hon bryr sig og lyssnar på det man har att si.