Dinesh Sharma

Autorisasjon (2002)

Dinesh Sharma er en av 91 fastleger i Drammen

Siste vurderinger av Dinesh Sharma

Tilstedeværende men Skuffende oppfølging

Har gått hos han nå i over 12 år. Han virker interessert i å hjelpe, og tar tak i forhold til henvisninger osv, men er veldig skuffet over oppfølging, og at det ikke automatisk blir satt opp oppfølgingstimer, ved vanskelige situasjoner, og langtidssykemelding. Dette burde det gått automatikk i, og en telefon ved slutten av sykemeldingsperioden burde ikke være så vanskelig. Ville sikkert ha spart mye ressurser for alle parter.

Dårlig

Veldig skuffet over hvor lite engasjert han er i sine pasienter som har andre plager/helseproblemer i Korona tider. Alle pasienter MÅ tas vare på.
Slik behandling er uakseptabelt, da man setter disse pasienter i en stressende situasjon som er det minst nødvendige akkurat nå

Ble ikke sett, hørt eller forstått

Kommer aldri inn til tiden. I tillegg til det har han et syn på pasient som er ovenfra og ned, og det er ubehagelig å ha timer hos han. Følte ikke at han hørte på det jeg sa, og jeg følte meg overkjørt og snytt. Han var mer opptatt av seg selv og legestatusen sin, enn å ta meg imot som pasient. Har byttet fastlege, og kommer aldri mer tilbake igjen hos drammen legesenter.

fastlege

Har brukt Sharma siden han begynte på Drammen legesenter, og har bare godord å si om han. Han tar deg seriøst og lytter til deg, flink til å henvise videre hvis det er behov for det. Har hjulpet meg gjennom Nav systemet uten problem. Bytter aldri fastlege....

Dyktig lege

Dyktig lege som både ser og hører pasienten og videresender dersom behovet er der. Det er ikke så lenge jeg har brukt Sharma og grunnen til at jeg nå har byttet er at jeg sto på venteliste til en annen en og kom inn der lenge før forventet. Men jeg har hvert veldig fornøyd med Sharma den tiden jeg har hvert der.