Dinesh Sharma

Autorisasjon (2002)

Dinesh Sharma er en av 91 fastleger i Drammen

Siste vurderinger av Dinesh Sharma

Høflig og imøtekommende

Sharma tar alltid i mot sin pasient med et smil ! Hos ham et det nettopp deg , som er hovedpersonen ! Flink til å lytte/observere ! Blir fulgt godt opp! Får gode råd og man blir godt ivaretatt !👨🏽‍⚕️

Trist at jeg skal flytte.

Jeg har ADHD og psykiske problemer, men er stort sett i god fysisk form og har vært i fast jobb hele tiden mens jeg har vært der(Nevner dette fordi jeg har ikke trengt legeuttalelser til NAV o.l.)

Jeg har hatt et godt forhold til Sharma i alle årene jeg har hatt ham. Det har aldri vært aktuelt for meg å bytte fastege.

Jeg gikk på en veldig høy dose av et legemiddel da jeg byttet til ham, han reagerte på dette med en gang, og fulgte meg godt opp. Etter noen uker, ble vi enige om at min forrige lege hadde gitt meg korrekt dose. Han er kritisk til bruk av legemidler, men min erfaring er at han ikke tar denne skepsisen for langt.

Jeg har aldri vært hos Sharma og opplevd at det ikke har vært ganske stor kø. Jeg har heller aldri vært hos Sharma og opplevd at han har vært stresset eller hatt manglende interesse for meg. Det er viktigere for meg at han tar seg tid til hver pasient enn at jeg slipper inn akkurat når jeg skal!

Kjempegod lege, men han får kun enn fire fordi det har hendt at jeg har måttet ringe og minne om at han skal fornye reseptene mine.

Den beste legen jeg har hatt!

Sharma er en pålitelig, stabil og dyktig lege. Han tar seg tid til deg og gir deg den hjelpen du trenger. Jeg gir han mine beste anbefalninger!

Følger ikke opp

Han er blid og hyggelig når det ikke feiler deg noe. Skal du ha medisiner og annen hjelp vil han ikke skrive ut. Han ber deg ringe og ordne opp selv ny time hos spesialister og sykehus. Stoffskifte prøver var alltid flotte sa han, selv om jeg var dårlig. Han elsket sekken fibromyalgi, der kunne han putte alt.

Han er flink

Han jeg har hatt siden 2006 men på grunn av en feil har jeg byttet ut han men vil gjerne bruke han som fast legen min.