Dinesh Sharma

Autorisasjon (2002)

Dinesh Sharma er en av 91 fastleger i Drammen

Siste vurderinger av Dinesh Sharma

Drammens beste lege

Lyttende, imøtekommende, utrolig dyktig og ydmyk. Tar seg tid til å høre på meg som pasient.

Blid og imøtekommende.

Jeg er ikke ofte hos legen, men opplever alltid å bli hørt og respektert når jeg er hos Sharma. Han forklarer godt, er presis og henviser alltid videre ved behov. Anbefaler han på det sterkeste!

Lite medisin å få!

Jeg er en voksen mann med et par fysiske problemer som oss fleste. Sharma er en real og hyggelig lege skal sies. Mye snakking MEN aldri medisiner.

fantastisk lege med mye erfaring

Super lege som virkelig tar seg tid til sine pasienter,en lege som virkelig følger opp sine pasienter og er en lege med stooor forståelse,,anbefales på det varmeste.
Absolutt blandt norges beste fast leger,mener jeg.

Virkelig engasjert!

Har jevnt over vært fornøyd med legene mine, men de har bare vært "leger". Hos de fleste leger føler man at man bruker av deres verdifulle tid, de ser knapt på deg og er mer opptatt av å skrive på dataen. Sharma derimot er helt motsatt, har aldri møtt en lege som tar seg så god tid til pasienter. Virkelig flink til å lytte, blid, utrolig engasjert og godt humør.

Han forklarer veldig godt hva som faktisk skjer med kroppen og hvorfor, og bruker lettforståelige uttrykk. Har aldri vært nevneverdig forsinket. Veldig god oppfølging!

Jeg går alltid ut fra legekontoret med et stort smil om munnen, selv hvor elendig jeg føler meg før jeg går inn der.