Gunhild Hanssen

Autorisasjon (2005)

0 av 2000

Storoklinikken Telefonnummer22 09 88 8822 09 88 ...
Vitaminveien 7-9 4 Etg, Storosenteret 0485 Oslo
Gunhild Hanssen er en av 603 fastleger i Oslo

Siste vurderinger av Gunhild Hanssen

Direkte og dyktig

Gunhild er kanskje ikke alles kopp med te, men for meg passer hun perfekt. Hun snakker direkte og legger ingenting mellom.
Hun har hjulpet meg gjennom et sensitivt problem fra min side, og taklet meg og mine følelser på en meget god måte. Hun er ikke legen som trøster meg når jeg sitter på legekontoret og griner, men tar meg på alvor og er rask med å henvise videre når det er nødvendig. Hun følger meg opp og det er tydelig at hun virkelig bryr seg, hun bare viser det ikke på samme måte som alle andre.

Ufølsom

Føler meg bare dum hver gang jeg er der, pga måten hun snakker til meg på, på en ekkel og nedlatende måte. Er ubhagelig å dra dit

Dyktig lege med direkte språk.

Dette er en lege som samarbeider med deg. Hun sier ting som det er. Det setter jeg pris på. Det gir trygghet og gir meg muligheter til å ta valg. Gir god service, f.eks. sender prøvesvar på E-mail med kommentarer.

Styr unna!

Mitt første (og eneste) møte med denne legen var meget ubehagelig. Hun var sur og stresset, og mer opptatt av å se på tastatur/pc enn å se meg og høre på meg som pasient. Hun noterte så mye at man kunne trodd hun skulle skrive bok om meg, og hun stoppet meg midt i setninger for å notere. Fikk i tillegg kjeft for at hun ikke hadde fått tilsendt epikrisen fra Aleris der jeg nettopp hadde vært på strålebehanding ifm hudkreft. Har ila mine 42 år aldri møtt en så dårlig og uempatisk lege. Dro rett hjem fra legetimen og byttet fastlege på helsenorge.

Unsympathetic doctor — do not recommend

The reviews here are pretty spot on. On top of all that she refuses to speak English even though I’m from the US and don’t speak Norsk fluently in medical terms yet. She has been unsympathetic, downplays everything, and rude in general. All my visits had been so unpleasant that I dread talking to her even when I’m really ill. Glad I changed my GP.