Charlotte Haslerud

Autorisasjon (1991)

Sentrum Legesenter Kristiansand AS Telefonnummer38 07 90 0038 07 90 ...
Henrik Wergelands gate 4 4612 Kristiansand S
Charlotte Haslerud er en av 115 fastleger i Kristiansand

Siste vurderinger av Charlotte Haslerud

Kjempe hyggelig lege!

Anbefales! Jeg fikk dobbeltime som ny pasient etter bare 2 ukers ventetid. Charlotte var rolig, svært hyggelig, tok seg god tid, opplevde at hun så meg og tok meg på alvor, både de psykiske og fysiske problemene. Kjempe fornøyd! Hyggelige kontordamer!

DÅRLIG

Den dårligste legen jeg har hatt i hele mitt liv!!!!!!!!!!!
Spør ikke engang hvordan det går med meg ...
Føler meg som plage når jeg "forstyrrer" henne.
Når jeg forteller hvor jeg har det vondt så reagerer hun ikke på det...
"...det er vanlig, du kan jo gå til chiropraktikeren hvis du vil, men det må du nok ordne selv!" svarer hun da.
Virker alltid litt desorientert!

Kan absolut ikke anbefale henne!!!!!

Venter på at ny fastlege skal bli ledig!

Alltid kjempelang ventetid! Må alltid legge på for 1 time ekstra på parkometeret sånn for å være på den sikre siden.
Føler ikke at Haslerud hører på det jeg har si, hun avbryter meg midt i en setning, og har alltid veldig dårlig tid.
Etter en legetime hos Haslerud står jeg alltid igjen som et stort spørsmålstegn. Hun må begynne å lytte til pasientene sine!
Helsesekretærene derimot er serviceinstilte, hyggelige og flinke til det de gjør!:)

Ikke en lege jeg ønsker.

Alltid lang ventetid på venterommet. Når man endelig kommer inn, så er det bare fortest mulig ut igjen, og hun sitter og skriver mens jeg snakker- har ikke tid til å høre først hvorfor jeg er kommet- jeg ser hun vil bli fortest mulig ferdig. Ble sykemeldt pga. arbeidskonflikt, men etter at min sjef hadde ringt og snakket med henne bak min rygg, ble jeg umiddelbart sendt tilbake på jobb i en uholdbar arbeidssituasjon. Helt uakseptabelt ! Jeg byttet lege umiddelbart !

En uengasjert lege

Jeg har hatt denne legen som fastlege i flere år, og har dessverre ikke fått byttet fordi jeg har vært redd for å havne hos enda en lege som ikke er flink/engasjert/interessert. De flinke legene er som regel opptatt.
Man venter alltid lenge hos denne legen, en halvtime minst, har ventet over en time også. Aldri kommet inn på tiden, fått parkeringsbot pga lang ventetid.
Når man kommer inn har man som regel følelsen av å måtte komme seg fortest mulig ut igjen. Får enten ikke hjelp eller blir henvist i hui og hast til spesialist. Jeg har sluttet å gå til legen, og kommer ikke til å gå før jeg finner en annen fastlege.