Charlotte Haslerud

Autorisasjon (1991)

Sentrum Legesenter Kristiansand AS Telefonnummer38 07 90 0038 07 90 ...
Henrik Wergelands gate 4 4612 Kristiansand S
Charlotte Haslerud er en av 115 fastleger i Kristiansand

Siste vurderinger av Charlotte Haslerud

Veldig misfornøyd.

Jeg var innom for å forlenge sykemeldingen min. Jeg har hatt en muskel skadet. Da fastlegen min ikke var tilstede. Fikk jeg henne den dagen. Og legen mente jeg fortsatt kan jobbe. Når jeg har fått beskjed av fastlegen av å ta med ro og ha fri. Men hun brydde seg ikke og hun så ikke på skulderen. Dette er ekstremt dårlig. Når jeg allerede hadde bestilt MR bildet. Jeg var ikke fornøyd i det hele tatt.

Overarbeidet og stresset.

Hun vil mye, men følger ikke opp problemer og blodprøver. Har kommet med det samme problemet tre ganger og hun gjemmer seg bak dataen. Virker som det er greit med mine plager. Føler meg degradert som menneske. Anbefales ikke.

Grundig, effektiv og interessert

Jeg har brukt Chalotte Haslerud når ikke fastlegen min har vært ledig, og jeg er veldig fornøyd. Jeg syns vi har god kjemi og hun er kvikk, effektiv og sympatisk. Jeg skal nå bytte fastlege til henne.

liker ikke pasienter?

jeg har vært pasient hos henne i en kortere periode. Og desverre må jeg si meg enig i de fleste andres vurdering her. En lege som virker totalt uinteressert i pasientens vel og ve. Jeg har en delvis alvorlig diagnose, men oppnådde aldri noe trygghet i at legen var der for meg. Måtte blant annet nesten tvinge meg til blodprøve, og hun tok ikke mine symptomer på alvor.
Hun virket som om hun ønsket pasienten ut av kontoret så fort som mulig. Og klarte ikke å forholde seg til mer enn et medisinsk problem om gangen. jeg er glad jeg har funnet ny lege.

Velg noen andre

Lang ventetid, og følelsen av at hun bare vil kaste meg ut. Hun snakker masse om urelevante ting, slik som at jeg ikke må røyke, selv om jeg sa at jeg tåler ikke røyk, og hun fortsatte og forklare hvor mange krefttyper man kunne få. Så spurte jeg om helsekost til allergi, og hun begynte å snakke om overgangsalderen (jeg er 27). Jeg fikk ikke sjansen til å ta opp alt jeg ville, for hun snakket så mye selv. Hele holdingen og oppførelsen tilsier at hun er svært stresset. En gang reiste hun seg opp å gikk ut av rommet, selv om jeg ikke følte jeg var ferdig. Jeg testet meg for alle typer allergi, siden jeg har reagert så mye på mat, og hun snakka masse om hvilke kjæledyr jeg kunne ha, uten at jeg har tenkt å ha det.
Hun kan kanskje masse, men videreformidler det ikke, og fokuserer ikke på det som er viktig og relevant.