Charlotte Haslerud

Autorisasjon (1991)

Sentrum Legesenter Kristiansand AS Telefonnummer38 07 90 0038 07 90 ...
Henrik Wergelands gate 4 4612 Kristiansand S
Charlotte Haslerud er en av 115 fastleger i Kristiansand

Siste vurderinger av Charlotte Haslerud

Dårlig pasient behandling.

Dårlig informasjon å viser særdeles lite hensyn til pasientens bekymringer. Resepsjonist lover at lege skal ringe opp. Dette gjør han ikke til tross for pasientens bekymringer. Dårlig informasjon og oppfølging.

Kjempefornøyd!!

Hun fungerer akkurat slik jeg ønsker min lege skal. Når man vet hva som må til, er det raskt og effektivt. Sliter med allergi, og trenger ikke full undersøkelse hver gang for å få påfyll av medisiner. Når det er behov for en ordentlig sjekk - så har hun tid til det også. Har funnet ut at jeg må presisere dette, noe som er uproblematisk så lenge man er klar over det.
Det er av og til ventetid, og det henger nok sammen med at pasienter som har behov for lengre tid - ikke ber om det ved bestilling.

Charlotte er virkelig et medmenneske som "ser deg" når du trenger det.
Ser at noen mener hun virker uinteressert og sitter med nesa i PC-skjermen. Dette er etter min erfaring arbeidsmetoden hennes. Hun analyserer deg og diagnostiserer deg "mens hun skriver". Hun leser høyt (så du har mulighet for å korrigere detaljene), gjentar det hun har skrevet.
Oppsummert kommer en konklusjon som til nå har resultert i korrekt og effektiv behandling.
Tidligere leger har jeg opplevd at bare "jatter med" - og ved neste besøk mangler halvparten av opplysningene fra forrige gang.
Hos Charlotte stemmer journalen alltid!
Anbefales på det aller sterkeste!

For stresset

Jeg vil absolutt ikke anbefale denne legen om du ønsker å bli hørt. Hun har så mange pasienter at du føler deg som bruk og kast. Hun ga meg deagnosen uten å høre på hva jeg hadde å si, som igjen førte til feilinformasjon i sjonalene og ekstra arbeid med å rette opp i hennes feil. Ikke fikk jeg tilbudene jeg hadde krav på da hun insisterte på at jeg kun skulle være hos henne ( da hun gjore en like bra jobb som ekspertene ). Hun ble raskt byttet ut mot en hyggelig kar som var litt mer jordnær.

Stresset og uinteressert

Hun fremstår som stressset og uinteressert. Skriver på dataen heller enn å undersøke meg. Tar gjentatte ganger opp tema som ikke er relevante for hvorfor jeg er der. Føler meg til bry, og at hun ikke egentlig har tid til meg.

Stresset, glemsk og lite empatisk

Legen virker stresset, er nesten alltid forsinket. Lytter ikke ordentlig til pasienten, men er mer opptatt med å stirre på og skrive på datamaskinen. Hun glemmer relevante opplysninger, som sykehistorie, medikamenter osv. Jeg synes ikke hun var flink til å følge opp behandlingen min, og hun ga dårlig og mangelfull informasjon om min sykdom. Jeg mener legen mangler empati og evnen til å se og forstå pasienten. Har byttet fastlege!