Berit Bartnes

Allmennlegespesialist, fastlege og fysikalsk medisiner

• Allmennmedisin
  • Fysikalsk medisin og rehabilitering

Autorisasjon (1990)

Nardosletta legesenter Telefonnummer73 82 10 4073 82 10 ...
Hans Baucks veg 1 7033 Trondheim
Berit Bartnes er en av 197 fastleger i Trondheim

Siste vurderinger av Berit Bartnes

Verdens beste!

En lege med hjerte, som er genuint opptatt meg som pasient. Hun tar seg god tid og lytter. Hun utviser stor empati og en faglig dyktighet som gjør at jeg er trygg og føler meg ivaretatt.Hun sender prøvesvar med en gang, og følger opp utredning.

En super lege :-)

Jeg har hatt Berit Bartnes som fastlege i 10-12 år, og er veldig godt fornøyd. De siste 3 årene har jeg slitt med helsen og har derfor hatt relativt hyppig kontakt med henne. Min erfaring er at hun er en lege som VIRKELIG bryr seg, både om meg og min familie. Dersom det er noe akutt får jeg alltid raskt time, og hun ringer meg også opp når det er nødvendig. Personalet på kontoret og laboratoriet er også veldig hyggelig og hjelpsom. Jeg anbefaler derfor Berit på det varmeste :-)

Dyktig og forståelsesfull lege

Veldig dyktig lege. God lytter og gir gode råd. Kan anbefales på det sterkeste. Har i perioder vært litt utilgjengelig ifm kurs og lignende men ikke i det siste virker det som.

Faglig dyktig og hjertevarm lege

Jeg har som student hatt Berit Bartnes som fastlege i løpet av mine fem år med studier i Trondheim og jeg kunne ikke hatt en bedre lege!

Hun er forståelsesfull, rolig og imøtekommende og tar seg alltid god tid til å kartlegge mine problemer når jeg er der. Jeg har inntrykk av at hun er svært faglig dyktig, grundig og tar meg og min situasjon på alvor. Bartnes er en hjertevarm og god lege jeg kommer til å savne nå som studietiden i Trondheim er over.

Dårlig lege

Berit virker som en hyggelig lege når du har små problemer. Når det gjelder å forstå situasjonen er hun elendig! Hun bestemmer seg for hva som er rett for deg, da vil hun ikke høre på hva du selv synes. Har også opplevd at hun er spydig. Trenger du en lege og har klar diagnose er hun sikkert bra. Har du diffuse smerter og psykiske problemer, bør du styre unna denne legen!