Tor Magne Johnsen

Autorisasjon (2008)

Tor Magne Johnsen er en av 197 fastleger i Trondheim

Siste vurderinger av Tor Magne Johnsen

Løsningsorientert, hyggelig og ekstremt dyktig

Har hatt Tor Magne som fastlege i mine 2 år i Trondheim by. Hyggelig og imøtekommende kar, tar seg tid til litt småprat og viser en genuin interesse.

Jeg har vært hos Tor med forskjellige problemer. Han har en bred kompetanse og gjør det lile ekstra for å løse problemet eller henvise videre. Han undersøker og tar deg seriøs.

Labben (blodprøver/urinprøver) er ekstremt raske med resultater og veldig hyggelig. Normalt 2-3 virkedager. Trenger ikke time bestilling for dette heller.

Skulle gjerne tatt han med ned til Oslo...

Andbefaler på det sterkeste.

Den beste legen

Man føler seg trygg og ivaretatt av Johnsen, solid og oppdatert faglig, men særlig utmerker han seg i måten han møter pasientene på, man føler seg ivaretatt og tatt på alvor.

God, pålitelig lege

Jeg har hatt ham som fastlege i snart ett år, og vært innom med både psykiske og fysiske plager. Med begge deler har jeg blitt tatt svært seriøst, og han har gjort det han kunne. Noe ventetid for å få time, men ellers alt bra

Lyttende, løsningsorientert, noe forsiktig

Tar seg god tid til å spørre og lytte. Aldri preg sv stress eller knapt med tid. Finner løsning i dialog med pasienten. Kan være vel forsiktig noe som kan bety at sterkere medisin velges neste gang.

Sympatisk og faglig dyktig lege

Tor Magne har vært min lege i ca fem år, og jeg har alltid opplevd ham som lyttende, faglig sterk og sympatisk. Selv i en travel hverdag med mange pasienter føler jeg aldri at han har dårlig tid til meg eller at han ikke tar meg på alvor.