Torkel Mohn

Autorisasjon (1992)

Gløshaugen legesenter AS Telefonnummer400 01 223400 01 2 ...
Richard Birkelands veg 5 7034 Trondheim
Torkel Mohn er en av 197 fastleger i Trondheim

Siste vurderinger av Torkel Mohn

super

de beste legen jeg har hatt så langt, da han tok mine problemer på alvor og ga meg noen gode råd, som ikke gitt direkte på sykdom, men søknader jeg måtte sende senere ifht min ulykke i håp om erstatning osv.

Synd jeg ikke kunne få han med meg på flyttelasset!

Ikke veldig fornøyd

Jeg er dessverre nokså enige med den foregående vurderingen. Han er ganske opptatt av sitt image, og problemene mine ble bagatellisert med en uforskammet bemerkning.

Har byttet fastlege

Jeg har dessverre en negativ opplevelse av å gå til Mohn. Det starter allerede i det jeg kommer inn på kontoret hans og han sitter henslengt i kontorstolen sin, noe som på meg oppleves respektløst, at han er mer opptatt av å ha et "hipt image" enn å fremme tillit og følelse av at han er interessert i hvorfor jeg er kommet. Jeg opplever å ikke få sagt det jeg har planlagt å si før jeg blir avbrutt, og at mine problemer og bekymringer blir bagatellisert og kostet under et teppe. Han er derimot veldig åpen for å henvise videre til spesialister, men han gir inntrykk av at det slett ikke er nødvendig. Hver gang jeg går derfra er det med gråten i halsen. Har nå byttet fastlege.

Fantastisk lege

Torkel har vært min fastlege i 13 år og jeg er utrolig godt fornøyd. Han er til stede og dedikert. Han viser ekte engasjement for pasientens situasjon. Han er dyktig faglig, og også en god psykolg. Han kan kunsten å ta alle "katastrofer" ned på et håndterbart nivå. Han har godt humør og er humoristisk. Jeg er alltid i godt humør når jeg forlater kontoret hans.

Meget god lege

Har hjulpet meg gjennom en alvorlig diagnose og fremstår i dag som en viktig støttespiller, som tar raske beslutninger når det trengs, og som lytter til pasienten.