Torkel Mohn

Autorisasjon (1992)

Gløshaugen legesenter AS Telefonnummer400 01 223400 01 2 ...
Richard Birkelands veg 5 7034 Trondheim
Torkel Mohn er en av 197 fastleger i Trondheim

Siste vurderinger av Torkel Mohn

Akseptabel

Grei nok. Mohn skal ha ære for at han faktisk klarte å komme til en fornuftig og, viste det seg, riktig diagnose på meg, og fikk skrevet ut medisiner som hjalp.

Imidlertid, som enkelte andre her sier, han har for dårlig tid, så han fulgte aldri opp, noe som i praksis gjorde at jeg har slitt med mine problemer i mange år før jeg nå er i stand til å arbeide igjen.

Mohn trenger å halvere pasientlista si så han har tid til pasientene. Selv om jeg ikke opplevde det som et problem, ser jeg også at han kan framstå som noe overdrevet selvsikker og overkjørende i samtale. Totalt sett, dog, kan jeg ikke utsette noe på det faglige.

Superlegen!

Alt i alt en veldig flink lege som har hjulpet meg med så mangt. Inntrykket fra han diagnostiserte kyssesyke under 1 min etter jeg gikk inn døra hans for første gang (med bekreftende test fra labben etterpå) har blitt stående som et sterkt bilde for meg, det går fort, men han har som oftest rett og rekker å både trøste, høre og se deg på de minuttene du er der.

Han oppleves som en kjempegrei lege som hører på meg og lar meg velge selv hvilken løsning jeg vil ha etter å ha gitt god informasjon og gjerne en anbefaling om hva han mener.

Han har mange pasienter, og det kan ta litt tid om du har et problem som ikke haster, men det er helt greit når behandlingen er så god. Om det er hast så har jeg alltid fått time raskt. Timene er ofte korte men veldig effektive, og jeg har aldri følt jeg ikke har fått den tiden og hjelpen jeg trengte.

Tar deg seriøst

Blid og hyggelig kar som virket oppriktig interessert i å gjøre min tilstand bedre. Tok alt jeg sa seriøst og ga gode råd.

Beste legen

Hører på deg, tar deg seriøst, kjempeflink og yter god service.

En lege som er tilstede

Denne legen evner å være tilstede i samtalen med meg som pasient. Han får meg til å føle at han har god tid selv om han arbeider hurtig.
Han er både faglig dyktig og behandler meg med respekt.