Unni Britt Velle Sørli

Autorisasjon (1989)

Unni Britt Velle Sørli er en av 12 fastleger i Ås

Siste vurderinger av Unni Britt Velle Sørli

Flott

Gikk over til denne legen og opplevde å bli tatt veldig godt i mot. Omtenksom og analytisk.

Arrogant og konstant forsinket lege

En lege som har utviklet seg til å bli arrogant og avvisende. I tillegg er preparatene hun skriver ut mye dyrere enn de som blir anbefalt på apoteket, eller som det henvises til på nettet. Den største prisforskjellen jeg har opplevd var på 400%.
Anbefaler alle å sjekke prisene og virkningen på det hun skriver ut.

Byttet bort fra henne

Dette er en lege jeg byttet bort etter 2 besøk, et vedr meg selv og et vedr et av mine barn.

Opplevde henne som nedlatende og bagateliserende, ville ikke henvis videre og ignorerte historikk. Endte med at jeg nesten satt og gråt for å få den henvisningen. Har aldri følt meg så "liten" hos noen lege noen gang.

Grei å få time hos, men ikke hyggelig å være pasient hos.

Frarådes.

Virker sliten, sur og tverr

Hadde hun som fastlege i mange år, etter at hun kom tilbake fra et års permisjon var hun totalt forandret. Hun så deg ikke lenger, nektet samarbeid med spesialist, nektet henvisninger, nektet sykmelding - ville helst snakke om bagateller i steden for det jeg egentlig hadde av plager. Fulgte heller ikke opp undersøkelser. Jeg føltet ingen kommunikasjon lenger, og er glad jeg endelig fikk byttet. Noe har skjedd med henne, hun ble bare værre og værre.

Kunne hatt bedre samtaleevne

Hun virker ikke intressert i det heletatt. Hun er liksom i sin egen verden og bryr seg fint lite om hva jeg mener. Får desverre ikke byttet lege da mm