Eyvind Vaag Senneset

Autorisasjon (1982)

Eyvind Vaag Senneset er en av 188 fastleger i Trondheim

Siste vurderinger av Eyvind Vaag Senneset

Flink fastlege

Senneset er en dyktig fastlege som jeg "desverre" har vært hos forholdsvis mye. Han fant en feil i ryggen min som minst 5 leger fra fortiden ikke har klart å oppdage. Jeg opplevde også å få påvist en autoimmun kronisk sykdom med han som fastlege. Har opplevd å få mye støtte og oppfølging fra Senneset. Føler meg trygg med han i ryggen.

Flink lege for både meg og barna

Han har alltid tatt både meg og barna på alvor. Hørt på oss, gjort de nødvendige undersøkelser, henvist videre når nødvendig. Han har god kompetanse, er trygg og erfaren. Blid og oppmerksom. Følger opp med timer, ringer og gir tilbakemeldinger. Få time er ikke noe problem, hender vi må til andre leger om det er akutt.

God lege som lytter

Veldig dyktig lege som lytter på mine problemer og har ikke problemer med å henvise videre og få ting utredet skikkelig. Ingen problemer med lang ventetid ved oppmøte.

Stort sett en grei lege.

Skulle kanskje ønske at han lytter litt mer. Har en tendens til å overhøre spørsmål om plager som kanskje ikke virker alvorlige, men som for pasienten er viktige.
Flink til å henvise til spesialist ved behov.
Ikke bestandig tilgjengelig ved akutte behov, men da er legesenteret flinke til å tilby hjelp fra andre leger på senteret.

Flott lege

En flott, behagelig, vennlig og forståelsefull lege.Savnet han som fastlege etter jeg flyttet tilbake til Nord-Norge.