Kirsti Eliassen

Killengreensgate 7 9008 Tromsø
Kirsti Eliassen er en av 63 fastleger i Tromsø

Siste vurderinger av Kirsti Eliassen

Ubehagelig

hadde time hos kirstin og hun var 3 kvarter forsinket. Da jeg endelig kom inn var det ikke noe "beklager at du måtte vente" eller forklaring på hvorfor det tok tid, eller noe lignende. Hun sa ikke hei engang. Hun sa bare "ka du lure på?" Det syns jeg var litt rart, man kan i det minste forklare hvorfor man måtte vente i 3 kvarter. Jeg skulle på jobb selv og ble forsinket. Det virker som hun har dårlig tid til meg når jeg er der og føler ikke at hun egentlig bryr seg. Da jeg var ferdig sa hun ikke hadet heller. Noe som rett og slett bare er vanlig folkeskikk. Hadde ikke noe god følelse etter jeg dro, følte meg egentlig bare mer forvirret. Jeg måtte også ta noen blodprøver, som ikke hun tok. Denne damen som tok disse var heller ikke spesielt hyggelig, hun sa hverken hei eller hadet til meg. Hun Sa faktisk ikke et ord til meg. Dårlig service, hvis disse damene ikke liker å jobbe med å hjelpe folk bør de revurdere yrket sitt. Jeg kommer i hvert fall aldri tilbake til dette legesenteret da jeg følte meg ikke bra etter dette besøket. En lege bør kunne ha den egenskapen og vise pasient at de bryr seg og vil hjelpe. Ikke at man er til bry.

Både og...

Var pasienten til Kirsti i mange år. Har nå byttet lege og flyttet over til et annet legesenter.
Kirsti fulgte meg gjennom en vanskelig og krevende periode i livet. Og hun tok godt vare på meg og fulgte meg opp på alle vis.
Og de andre ansatte på legesenteret er skjønne.
Jeg er en dame midt i livet med mange og sammensatte lidelser.
En av mange lidelser er sterk migrene. Og jeg fikk mindre og mindre migrene medisin utskrevet av henne.
Vet at disse medisinene ikke skal misbrukes, men også svært stressende å ikke ha nok medisin tilgjengelig.
Enden på visa var at jeg byttet fastlege, og slipper nå stresset med å ikke ha nok medisin når de hyppige migrene anfallene kommer....

Skiftende personlighet

I mange år har Kristi vært min fantastiske lege som har sett meg, og brydd seg.
Men siste 2år har jeg bare følt meg i veien.
Nesten som hun sukker " hva vil du idag" når jeg kommer inn døra.
Vil ikke henvise til spesialister, og mener jeg er frisk, når blodprøver sier noe annet.
Psykologisk har hun vært et ekstremt godt støtteapparat Di siste 6 år, som har sagt at hvis jeg trenger å komme hver dag, så skal jeg det... Inntil nylig....

Faglig dyktig, bryr seg og husker godt

Av alle leger jeg har møtt er Kirsti Eliassen den jeg har aller størst tillit til. Hun er grundig, husker godt, følger meg opp selv med sjeldne legebesøk. Hun jatter ikke med og er tydelig på sine faglige råd. Effektiv, uten å stresse. Rask behandling ved e-forespørsler.

En meget dårlig opplevelse

Fikk time hos Kirsti Eliassen for en stund tilbake, da min fastlege var bortreist. Verste legetimen jeg har hatt. Følte meg til bry, følte ikke jeg ble hørt og det var akkurat som at hun ville bli fortest mulig ferdig å få meg ut fra kontoret.

Det var nødvendig å ta en gynekologisk undersøkelse, og jeg har ALDRI følt meg så utilpass i en sånn setting før. Dette pga hennes kroppsspråk og kommentarer jeg fikk slengt.

Styr unna, anbefales ikke!