Jostein Berntsen

Autorisasjon (2003)

Jostein Berntsen er en av 603 fastleger i Oslo

Siste vurderinger av Jostein Berntsen

Kun delvis fornøyd

Jeg har vært hos ham et par ganger og var de gangene fornøyd. Men skifter likevel fastlege fordi han i ett tilfellet ikke hadde den "sense of urgency" som situasjonen tilsa. Ble, slik jeg vurderer det, ikke tatt helt alvorlig.

Fantastisk lege

Berntsen er rett og slett en fantastisk lege som tar pasienten på alvor. Vanligvis har vi kunnet få time samme dag dersom det hastet. Han har brukt den tiden han trengte, og likevevel har jeg aldri måttet vente lenge på venteværelset. Både jeg og min familie har hatt ham som fastlege men måtte bytte da vi flyttet til Bergen.

Råflink og hyggelig lege!

Innmari flink og hyggelig lege, som ser pasienten og som gjør sitt ytterste for å hjelpe, til tross for 'samlebånd-praksis' med mange pasienter i timen. Også når det behøves legeerklæringer f.eks overfor NAV lokalt, eller andre institusjoner/etater er dr. Berntsen uredd og forståelsesfull, og står på for fullt for pasienten sin. Mine varmeste anbefalinger!

Anbefales på det varmeste

Tillitsvekkende, imøtekommene, grundig, medmenneske, tid til å høre på deg, god humor. Jeg flytter til en annen kommune og syns det er trist å miste ham som fastlege.

Helt greit, han.

Jeg likte egentlig Jostein. Ble stort sett tatt på alvor, skjønt det er ikke ofte han husker meg siden ejg ikke kommer inn serlig ofte. Ikke spesielt immøtekommende hvis man sitter inne på lab'en og skal ta blodprøve om han kommer inn da... Et par småting som trekker ned, som at da brannalarmen gikk etter jeg hadde hatt time og måtte komme meg ned 4 etg på krykker og nesten holdt på å svime av, men spurte ikke engang om jeg klarte meg fint ned selv selv om jeg akkurat hadde snakket med ham under timen min hvor jeg ba om en ukes sykemelding etter 3 røkne leddbånd i ankel. Men utenom småting tar han meg på alvor, er flink til å purre på trege spesialister, og er en hyggelig fyr. Jeg hadde fortsatt hos ham om jeg ikke hadde flyttet 2 timer unna.