Suzana Gojkovic

Autorisasjon (2005)

Suzana Gojkovic er en av 603 fastleger i Oslo

Siste vurderinger av Suzana Gojkovic

Anbefales!

Jeg er kjempefornøyd med å ha hatt Suzana som min fastlege. Hun er god å kommunisere med, tar seg tid, har glimt i øyet og jeg gir henne mine beste skussmål. Dyktig. Har flyttet til en annen kommune inntil videre men ønske ikke å bytte ut Suzana.

Lytter ikke og er frekk!

Jeg var hos Suzana idag siden min fastlege var syk. Hun var veldig lite hjelpsom og orka ikke å høre på hva som plaget meg. Hun synes at jeg var veldig rar og at det var ingen logikk i det jeg snakket om, da jeg spurte om hjelp. Hun ble sur på meg og prøvde å få meg til å føle meg dum.

Tar deg på alvor!

Fantastisk lege, tar deg på alvor, er kunnskapsrik og hyggelig. Anbefales på det varmeste!
Opplever at hun virkelig lytter det der man har på hjertet.

Kunnskapsrik, omsorgsfull og trygg

Suzana<3 det finnes ingen bedre fastlege. Hun sier det som det er, er drivende dyktig og veldig omsorgsfull. Hun tar sine pasienter på alvor. Dyktig og rolig rundt små barn er hun også, alltid med en liten sjokoladebit i skuffen:) anbefales varmt!

Forståelsesfull og pålitelig

Er veldig glad for at Suzana er min fastlege, opplever henne som trygg, interessert og pålitelig. Hun lytter, husker og følger opp det hun har sagt hun skal gjøre. Kommer aldri til å bytte!