Suzana Gojkovic

Autorisasjon (2005)

Suzana Gojkovic er en av 603 fastleger i Oslo

Siste vurderinger av Suzana Gojkovic

veldig god fastlege

Dr. Suzana har vært fastlegen til sønnen min og meg fra 2015. Nå er hun også fastlegen til mitt nyfødte barn og min mann tenker å bytte til henne også.
Dr Suzana is a very intelligent doctor who puts passion and heart into her work to help her patients. She is very disciplined and maintain order. She has patience, listens to us carefully & takes time to explain in details (even in more scientific details, we love it & learn more). She genuinely cares for her patients & we can see that she deeply cares for our children. So far her diagnosis is highly accurate & she took good decisions (&we truly hope it will remain that way in the future). Når vi hadde språkproblemen fordi vår norsk var limited, hun snakker i engelsk. Vi håper at alt skal være bra som alt har vært alltid bra.
Erfaring med vårt første barn (3år nå): noen ganger er vi litt paranoid når sønnen vår var sykk eller hadde høy feber. Vi fikk alltid akkuttlegetimen og dr. suzana er alltid tålmodig og forstår at han er vår første sønn. til nå hadde hun alltid akkurat diagnose og vi elsker blødproven til barn hver gang om å se hvis det er en bakteriinfeksjon. Man kan se at hun er flink og er glad å arbeide med barna.
erfaring med meg: jeg gikk til dr suzana til nå bare hvis jeg må ha injeksjon noen måneder jeg fikk behandling i hospitalet og jeg ser at hun føler for meg og genuinely ønsker at behandling blir en suksess.
erfaring når jeg var gravid: dr. Suzana er best. She acted in the best interest for the baby and me & genuinely cared for us. Even det var en veldig stor problem i slutt av mitt graviditaet og hun hjalp meg så mye. jeg kan ikke nok takke dr suzana.
erfaring med babyen: babyen hadde bare 1 gang time hoss dr suzana og alt var perfekt.
erfaring med ensjø legesenter: telefonkø er alltid lang mellom kl.830-930. Derfor elsker jeg å bruke timebestilling på nettet hvis jeg trenger ikke akkutttime. Jeg liker også elektronisk sykemelding skjema og betalingen er utført via automaten. Blødprøvetaking gikk alltid veldig bra. Resepsjonisten er effektiv og snille. De har også wifi. Small input, teppen/carpet i lekehjørnet trenger å bli vasket.

Den beste fastlegen jeg har hatt! (men jentene i resepsjonen derimot....)

Suzana er utvilsomt den beste fastlegen jeg har gått til. Jeg traff henne tilfeldigvis på helsestasjonen og ventet deretter i nesten et år på at hun skulle få en ledig plass på lista. Både jeg og mine barn går til henne.

Hun er utrolig flink med barn, og beroliger og støtter når det trengs. Man får alltid time på dagen (til barn) og hun ringer opp igjen senere for å høre hvordan det går. Hun henviser videre når hun er usikker og hun virker trygg i sine vurderinger ellers. Hun bruker den tiden som trengs, selv om man går over tiden. Derfor er hun også ofte forsinket...

Jentene i resepsjonen derimot.......de er sure og ekstremt lite serviceminded. Du føler deg til bry når du kommer bort for å spørre om noe eller betale. Det tar alltid lang tid å komme gjennom på telefonen, men det er et STORT pluss at man kan bestille time på nettet.

Gir allikevel full score, pga Suzana.

Hvis du trenger å bli dyttet lenger ned...

I utgangspunktet en hyggelig dame - men hun gjorde meg veldig utrygg i mitt andre svangerskap. Jeg kunne knapt gå pga bekkenplager fra uke syv og hadde mye smerter. Hun fortalte at jeg hadde fått svangerskapdiabetes og full av hormoner ble jeg trist og gråt(mest flau og skuffet over meg selv). Da skjelte hun meg ut og ba meg tenke på 6-barnsmødre i Afrika som måtte jobbe med småbarn på ryggen og barn i magen. Jeg hadde ingenting å gråte for. Da jeg kom tilbake for en sjekk fem dager ETTER fødsel og måtte vente i 40 min - for så å få spørsmålet: Skal ikke du trøkke ut den ungen snart? Ja, da byttet jeg fastlege og er VELDIG glad for det!

Dårlig erfaring

Denne legen virker i utgangspunktet hyggelig. Men hun er mest opptatt av å fortelle deg hva hun ikke kan gjøre for deg. Stresset, liker bedre å snakke selv enn å lytte. Føler meg alltid sykere og lei meg når jeg går derfra. Ingen annen lege har fått meg til å føle meg så lite ivaretatt og overlatt til meg selv. Uten tvil den dårligste legen jeg har møtt. Gikk bare når jeg måtte gå dit og gruet meg alltid på forhånd. Men nå har jeg byttet fastlege.

En vits av noen legesekretærer - dyktig lege

Jeg har vært hos Susanna en del ganger. Hun er hyggelig og dyktig. Jeg kvier meg imidertid for de gangene jeg er så uheldig å måtte ha kontakt med sekretærene. Har aldri opplevd maken til ufyselig ungdom. En gang stod jeg i luken mens to jentunger lå over skrivebordet og lo så de skrek og ropte "pain in the ass" mens telefonrøret lå av. Nå du henvender deg til dem er de potte sure. Synd, for en slik lege hadde fortjent bedre omgivelser. Jeg har vært kunde siden 90-tallet, Susanna er den eneste legen jeg har følt meg godt ivaretatt hos. Russisk, snakker meget godt norsk.