Ole Bendik Kjellstad

Autorisasjon (1999)

Ole Bendik Kjellstad er en av 603 fastleger i Oslo

Siste vurderinger av Ole Bendik Kjellstad

Helt grei, men litt unøyaktig

Har alltid fått time på kort varsel, men må ofte vente over 30 minutter etter oppsatt time.
Det hadde vært fint om han kunne henvist til eksperter når han ikke har nok kunnskap på enkelte områder. Da slipper man å teste ut mange resepter og/eller behandlingsformer før man finner den riktige behandlingen.
Sosialt er han flink, men blir innimellom nødt til å gå til private spesialister for å få den riktige behandlingen.

God lege

Legen er veldig flink, men det er veldig komplisert å få timer her, særlig hvis man er i full jobb.Telefontidene er redusert til 2 timer daglig, og legen tar kun imot pasienter mellom kl. 9 og 14.

Ingen service på legekontoret.

Ole Bendik Kjellstad er som andre leger, prøver å forstå, og prøver å finne de beste løsninger. Telefon tiden på legekontoret er to timer hver uke dag, noe som passer dårlig i en travel hverdag, ikke lett å rekke telfontidene. Du henvises sterkt til å bestille time på sms, og får utdelt en time. Du må svare om du kan eller ikke på den, og sånn kan du holde på noen ganger frem og tilbake. Jeg bytter nå fastlege for det er nærmest umulig å få tak i noen på kontoret. Den siste sms utvekslingen resulterte i at jeg ikke fikk den siste timen, og endte opp med å måtte betale for den.. De ville ikke vedkjenne seg feilen, i tillegg fikk jeg ikke tak i de og legen selv ringte heller ikke tilbake for å oppklare saken. Jeg endte med å ikke få til å få en time, og jeg måtte betale for en time jeg visstnok hadde fått på sms, som ikke jeg kan se. Helt grei lege, men ingen tilgjengelighet eller service rundt ham.

Meget dyktig

Ole Bendik er meget dyktig og tar alle bekymringer jeg måtte ha seriøst. Han er veldig flink med mennesker og god til å kommunisere.

Flink lege

Ole har vært legen min i fem år, må nå bytte grunnet flytt. Han er flink og sympatisk, føler at han lytter og hjelper deg. Dokk er han alltid forsinket og har dårligt med tid. Er irriterende å måtte vente 15-30min hver gang, trots avtalt tid..