Ole Bendik Kjellstad

Autorisasjon (1999)

Ole Bendik Kjellstad er en av 603 fastleger i Oslo

Siste vurderinger av Ole Bendik Kjellstad

Meget bra og lett tilgjengelig fastlege

Kjellstad er en sympatisk, ung og kompetent lege med empati. Han er tilgjengelig og løsningsorientert.

Vil ikke bytte han med noen annen lege!

Jeg føler virkelig han ønsker å hjelpe meg med mine helse-problemer, og det klarer han også! Han lytter, han ser deg og han gjør noe. Og gjett om det er godt å ha en lege , som en har tiltro til, som kronisk syk pasient. Takk til Dr. Kjelstad! Det kan bli litt ventetid, selvom en har time,men det er verdt å vente. Det er fordi han tar alle pasienetene på alvor..

Fantastisk fastlege

Hadde Kjellstad som fastlege dengang han holdt til nede i Møllergata. Jeg hadde han i ett år og var trist da jeg flyttet. Han er empatisk, dyktig og tar deg på alvor. Han er av de sjeldne.

En dyktig og kompetent lege.

Har haft han som fastlege i mange år og har alltid vært fornøyd! Han tok godt være på meg i graviditeten og hade ikke noen problemer med å ta ekstre prøver av diverse ting når jeg var bekymret for noe. Veldig forståelses full og empatisk, men ærlig når en trenger det. Han ofte er forsinket, men det er et tegn på at han tar seg god tid til deg som patient og ikke stresser deg ut av døren! Kan anbefale han på det varmeste.

Flink lege!

Kjellstad er en dyktig lege, han tar seg tid til deg og ser deg som pasient. Er ikke alt som blir undersøkt, jeg har gått med smerter i magen i noen år, og det viste seg å være en intoleranse som jeg fant ut av etter å ha vært hos bedriftslegen. MÅ selv foreslå behandlinger i blant. Veldig MINUS er den elektroniske timebestillingen, det koster 6 kr for hver mottatte sms ved timebestilling, og det kan til tider bli opp til 3 sms'er.