Kine Kalstad

Autorisasjon (2007)

Kine Kalstad er en av 58 fastleger i Bodø

Siste vurderinger av Kine Kalstad

Ikke en lege for meg

Kine var ikke særlig imøtekommende, og når jeg fortalte om problemene mine, følte jeg ikke jeg ble tatt på alvor. Jeg fikk beskjed om å drikke vann, så ville plagene mine forsvinne.

For meg var det tungt å dra til en lege jeg følte bagatelliserte problemene mine. Jeg byttet lege, og fikk den henvisningen videre som jeg sårt trengte!

Jeg kan dessverre ikke huske noe bra med å ha henne som lege, men sånne ting er vel subjektivt - for meg ble det en stor mismatch

Veldig imøtekommende

litt stillferdig av seg, men hyggelig. Bestrebet å berolige meg da jeg var bekymret. Forklarte ting på en god måte. Kan anbefale henne, hun er løsningorientert og bryr seg

Ikke imøtekommende

Denne legen har ikke tatt meg alvorlig. Legen har Ikke vurdert ny utredning eller leser journalen. Jeg har gått i månedsvis syk og har fått behandling andre plasser. Har søkt om ny fastlege og står nå på venteliste. I de måneder som jeg har vært hennes pasient har vært en tung tid for meg.

Dårlig lege

Føler meg aldri hørt og tatt på alvor. Alle problemene mine blir bagatellisert og jeg føler ikke jeg får den hjelpen jeg trenger eller fortjener.

Hun er grei nok

Hun må bli flinkere til å lytte til pasientene og sende dem sine til videre utredning om nødvendig.
Ellers er jeg fornøyd:)